کادرفنی استقلال خوزستان می‌خواست با اعتراض به داوری فشار را از روی تیمش بردارد/ باید به سرجیو زمان داد

10:21 - 15 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۷۸۱۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سرجیو مربی با دانشی است، اما باید به او زمان بدهیم تا بتواند تفکراتش را در زمین القا کند.

مهرداد خادمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در رابطه با دیدار صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان که با نتیجه ۵-۲ به سود صنعت نفت پایان رسید، اظهارداشت: صنعت نفت بعد از بازگشتی که مقابل تراکتورسازی داشت در بازی با استقلال خوزستان توانست به بازی برگردد و نمایش خوبی داشته باشد.

وی در مورد اعتراض اعضای کادرفنی تیم فوتبال استقلال خوزستان به داوری بازی هم گفت: کادرفنی استقلال خوزستان می‌خواست با این اعتراض بار فشاری که روی این تیم بود بردارد. در بازی قبلی هم داور مسابقه ۳ پنالتی برای صنعت نفت نگرفت ولی کادر فنی این تیم اعتراضی نکرد.

پیشکسوت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تاکید کرد: در ایران اگر داور یک پنالتی برای یک تیم بگیرد، پنالتی صد درصد بعدی را نمی‌گیرد اما این بازی هر ۳ پنالتی، درست بود و حتی یک پنالتی دیگر هم می‌توانست بگیرد که نگرفت. استقلال خوزستان ۶ گل از تراکتور خورد، باید باز هم بگویند داور همشهری مدیرعامل تراکتورسازی بود؟

خادمی در مورد نتایج صنعت نفت در لیگ هجدهم تصریح کرد: قبول دارم نتایج صنعت نفت در لیگ ضعیف بوده اما تغییرات زیادی از رأس کادرفنی تا بازیکنان صورت گرفته و ساختن تیم منسجم به زمان نیاز دارد. مطمئنم که از این به بعد صنعت نفت با یک تیم خوب و شکلی بهتر در لیگ ظاهر خواهد شد. سرجیو مربی با دانشی است و باید به او زمان داد تا بتواند تفکراتش را در زمین القا کند.

وی در رابطه با اینکه آیا تعطیلات لیگ به نفع صنعت نفت است، گفت: تعطیلات به ضرر شاگردان سرجیو است. چون تیم روی غلتک افتاده و می‌خواهد بازی‌هایش ادامه پیدا کند، اما این تعطیلات تیم را از ادامه این روند خوب جدا می‌کند.

پیشکسوت صنعت نفت آبادان در مورد دیدار این تیم با تراکتورسازی هم خاطرنشان کرد: مطمئنم بازی خوبی از دو تیم خواهیم دید چون هم صنعت نفت و هم تراکتورسازی به دنبال انجام بازی با کیفیت هستند. شاگردان سرجیو در جام حذفی مقابل تراکتورسازی نشان دادند که می‌توانند این تیم را شکست دهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *