نیکوکاران حسینی، ۱۸ نفر را از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را آزاد کردند

19:47 - 14 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۷۷۶۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
طی دهه اول ماه محرم، نیکوکاران تهرانی ۱۸ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد را آزاد نمودند تا راه گذشت و آزادگی سرور و سالار شهیدان را ادامه دهند.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی نمایندگی ستاد دیه استان تهران،طی دهه اول ماه محرم، نیکوکاران تهرانی ۱۸ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد را آزاد نمودند تا راه گذشت و آزادگی سرور و سالار شهیدان را ادامه دهند.

رحمانی با اعلام این خبر گفت: در دهه اول ماه محرم، برخی از نیکوکاران تهرانی، به پیروی از سیره سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع)، با اهدای ۱۵۸ میلیون تومان موجبات آزادی ۱۸ نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد استان تهران را فراهم نمودند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران افزود: با اهدای این کمک، بدهی ۱۸ نفر پرداخت شد تا در مراسم عزاداری عاشورا و تاسوعای امسال در کنار خانواده خویش حضور یابند.

بنا به این خبر، نیکوکاران جهت اهدای کمک‌های مالی و آزادی زندانیان نیازمند واجد شرایط جرایم غیرعمد می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۸۸۸۶۱۸۷۰ و یا مراجعه حضوری به نشانی خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، نبش اعرابی ۶، پلاک ۲۵، طبقه سوم و همچنین به سایت نمایندگی ستاد دیه استان تهران (نشانی www.tehipro.ir) و یا لینک اطلاع رسانی @tehipro با فعالیت‌های این نمایندگی و نیز نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *