رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

روایتی زنانه از دیدار مدال‌آوران بازی‌های آسیایی با رهبر انقلاب

13:28 - 14 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۷۶۳۵
صفحه اینستاگرام ریحانه با انتشار چند روایت زنانه و جالب، به دیدار اخیر ورزشکاران با رهبری، از منظری دیگر پرداخت که در ادامه یک روایت آن را با هم می‌خوانیم.
روایتی زنانه از دیدار مدال‌آوران بازی‌های آسیایی با رهبر انقلاببه گزارش گروه فضای مجازی به نقل از صفحه اینستاگرام ریحانه، با انتشار چند روایت زنانه و جالب، به دیدار اخیر ورزشکاران و مدال آوران بازی‌های آسیایی با رهبری، از منظری دیگر پرداخت که در ادامه یک روایت جذاب آن را با هم می‌خوانیم.
 
بعد از صحبت‌های آقا، جلسه تمام می‌شود. ایشان بلند می‌شوند و بچه‌ها می‌روند دورش حلقه می‌زنند. چهره آقا همچنان بانشاط و خندان است. حلقه، بسته است و نمی‌توانم جلوتر بروم. یکی از عکاسان بیت، هرجور هست خودش را می‌رساند جلو. دوربین را روی دست و بالا می‌گیرد و توی حلقه را می‌گیرد. یکی از دختر‌ها می‌گوید شما با دوربینت آن جلو را بگیر، ما هم توی مانیتور دوربین شما جلو را ببینیم.

ساعت دو و نیم است. از وقت ناهار گذشته و واقعاً گرسنگی فشار می‌آورد. مسئولان می‌گویند بفرمایید پذیرایی. با اشتیاق می‌رویم. پذیرایی عبارت است از دو سینی شیرینی! شیرینی‌هایی کمی بزرگ‌تر از نان برنجی کرمانشاهی، با رنگی بین سفید و زرد و چند دانه کنجد رویش؛ کاچی به از هیچی. یکی‌اش را برمی‌دارم، وسطش قدری فیلینگ کِرِم‌مانند دارد که مزه کنجد و فرآورده‌هایش را می‌دهد. از همان پارچ‌های روی درگاهیِ پنجره، کمی آب توی یکی دو تا لیوان تمیزِ باقیمانده می‌ریزم و با شیرینی می‌دهم پایین. شیرینی به قیافه‌اش نمی‌آمد، اما عجیب قوت داشت.
 
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *