سرقت از پدر زن و باجناق به شیوه بیهوشی/ نسکافه به داروی بیهوشی آلوده شده بود

13:09 - 14 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۷۶۲۱
رئیس پلیس گاهی پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری متهمی خبر داد که به شیوه بیهوشی اقدام به سرقت از پدرزن و باجناق خود کرده بود.

سرقت از پدر زن و باجناق به شیوه بیهوشی/نکسافه خواب آور باجناقبه گزارش خبرنگار گروه جامعه سرهنگ مرتضی نثاری اظهار داشت:یازدهم مهرماه امسال بود بود که پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل به شیوه بیهوشی از کلانتری ۱۲۷ نارمک به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در آن شاکی پرونده مدعی بود که سرقت توسط باجناقش انجام شده است.


مالباخته پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: همسرم به همراه اعضای خانواده اش جهت مسافرت به شهرستان رفته بودند؛ روز سه شنبه هشتم شهریور ما به همراه پدرخانم و باجناقم در منزل پدر همسرم بودیم؛ حوالی ساعت ده شب بود که باجناقم برای ما نسکافه آورد. اما پس از نوشیدن مقداری از نسکافه هر دو نفرمام از هوش رفتیم. روز بعد، حوالی ظهر با حالت گیجی بهوش آمدم و پس از رسیدن مادر همسرم از شهرستان متوجه سرقت مقادیری طلا و جواهرات، وجه نقد، اسناد مالکیت خودرو، دسته چک و مقادیری لوازم دیگر از منزل خودم و پدرهمسرم شدم.


سرقت از پدر زن و باجناق به شیوه بیهوشی/نکسافه خواب آور باجناق
کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی با توجه به اظهارات شاکی پرونده اقدام به شناسایی محل سکونت باجناق شاکی بنام علیرضا در منطقه تهرانپارس کرده، ضمن هماهنگی با مقام قضایی این شخص در محل سکونتش دستگیر و در بازرسی از این محل قسمتی از مدارک شناسایی سرقت شده کشف شد.

با انتقال متهم به پایگاه چهارم پلیس آگاهی، مردجوان در تحقیقات اولیه منکر سرقت شده، اما با درادامه وقتی با مستندات وشواهدروبه رو شد و بخشی از اموال مسروقه نیز توسط مأموران از او کشف شد به ناچار به سرقت از منزل پدر همسرش اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری در ادامه افزود:متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی جهت شناسایی انگیزه سرقت و همچنین کشف اموال مسروقه در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و تحقیقات از متهم در دستور کار کارآگاهان این پایگاه قرار گرفته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *