رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

یک کشته؛ ۲ مصدوم و ۱۰ نجات‌یافته در حریق ساختمان مسکونی

11:32 - 13 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۷۳۶۴
سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی در خیابان مجیدیه شمالی خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت و آتش‌نشانان ۱۰ نفر را نجات دادند.

یک کشته؛ ۲ مصدوم و ۱۰ نجات‌یافته در حریق ساختمان مسکونی جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان مجیدیه شمالی، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۸:۲۷ صبح امروز آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان مجیدیه شمالی، میدان بهشتی، کوچه ذاکری به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان در مدت زمان دو دقیقه و ۳۰ ثانیه به محل حادثه رسیدند، خاطرنشان کرد: محل حادثه ساختمان ۶ طبقه ۱۸ واحدی بود، در طبقه دوم در یک واحد حدود ۷۰ متری آتش‌سوزی به وقوع پیوسته و دود غلیظ همان واحد و طبقات بالایی را فرا گرفته همچنین اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که افرادی داخل همان واحد و ساختمان محبوس هستند.

 

وی در ادامه گفت: آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده، همزمان با خاموش کردن کردن آتش با دستگاه‌های تنفسی به طبقات بالایی رفته و ضمن جست‌وجو مشغول خارج کردن افرادی شدند که در وضعیت ناایمن در میان دود غلیظ گرفتار شده بودند.

 

ملکی افزود آتش‌نشانان حین خاموش کردن آتش با پیکر بی‌حال مرد حدود ۶۵ ساله‌ای مواجه شدند که داخل همان واحد آتش گرفته حضور داشت، وی را به سرعت از ساختمان خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند که پس از معاینات اولیه مشخص شد این فرد جان باخته است.

 

سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: نیروی‌های عملیات در ادامه به طبقات بالایی رفته و در عملیات جست‌وجو، ۱۰ نفر آقا و خانم را با احتیاط از ساختمان خارج کرده و به محل امن انتقال دادند که از بین این ۱۰ نفر، دو مرد دچار دود گرفتگی شده و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *