حمله ایران به مواضع تروریست ها در سوریه کاملا قانونی بود

14:16 - 12 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۷۲۷۰
ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز پنجشنبه ضمن اشاره به حملات موشکی ایران به مواضع تروریست‌ها در سوریه در واکنش به عملیات تروریستی در اهواز تاکید کرد تهران بر مبنایی کاملا قانونی با تروریست‌ها در سوریه مبارزه می‌کند.
حمله ایران به مواضع تروریست ها در سوریه کاملا قانونی بودبه گزارش گروه بین الملل و به نقل از اینترفکس، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز پنجشنبه ضمن اشاره به حملات موشکی ایران به مواضع تروریست‌ها در سوریه در واکنش به عملیات تروریستی در اهواز تاکید کرد:" تهران بر مبنایی کاملا قانونی با تروریست‌ها در سوریه مبارزه می‌کند. "

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: "در رابطه با حملات موشکی اخیر ایران علیه مواضع تروریست‌ها در شرق فرات که در واکنش به حمله تروریستی در اهواز انجام شد، باید تاکید کرد که ایران به صورت کاملا قانونی و به درخواست مستقیم دولت سوریه به این دولت کمک می‌کند. "

وی در ادامه به گزارش اخیر یوکیا آمانو مدیرکل سازمان بین المللی انرژی اتمی درباره پرونده هسته‌ای ایران اشاره کرده و گفت:" مسکو با این جمع‌بندی‌ها اتفاق نظر دارد. در حال حاضر ایران تنها کشوری است که بیشترین نظارت آژانس روی برنامه هسته‌ای آن انجام می‌شود و روسیه نیز با نظرات آژانس درباره توافق هسته‌ای ایران و برنامه هسته‌ای این کشور موافق است. "


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *