رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

یک سوم رای دهندگان آمریکایی هنوز نام نامزد انتخابی خود را نمی‌دانند

13:44 - 12 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۷۲۶۸
براساس نظرسنجی‌ای که رویترز ایپسوس روز چهارشنبه نتایج آن را منتشر کرد، یک سوم از رای دهندگان آمریکایی هنوز نام نامزد انتخابی خود برای انتخابات میان دوره کنگره را نمی‌دانند.
یک سوم رای دهندگان آمریکایی هنوز نام نامزد انتخابی خود را نمی‌دانندبه گزارش گروه بین الملل و به نقل از هیل، براساس نظرسنجی‌ای که رویترز ایپسوس روز چهارشنبه نتایج آن را منتشر کرد، یک سوم از رای دهندگان آمریکایی هنوز نام نامزد انتخابی خود برای انتخابات میان دوره کنگره را نمی‌دانند.

براساس نتایج این نظرسنجی که کمتر از ۵ هفته مانده تا انتخابات میان دوره کنگره منتشر شد، ۳۴ درصد از رای‌دهندگان طرفدار حزب جمهوری‌خواه و ۳۲.۵ درصد از رای‌دهندگان طرفدار حزب دموکرات نام نامزد مورد نظر خود برای کنگره را نمی‌دانند.

هیل نوشت اگرچه شناخت نام نامزد انتخاباتی فاکتور مهمی در تشویق رای‌دهندگان برای شرکت در رای‌گیری خواهد بود و نامزد‌های انتخاباتی اغلب میلیون‌ها دلار برای معرفی و شناساندن خود به مردم در کمپین‌های انتخاباتی و بیرون از آن هزینه می‌کنند، با این وجود در این انتخابات که بسیاری از رای‌دهندگان می‌توانند از آن به عنوان فرصتی برای ارسال پیام به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا استفاده کنند، دانستن نام نامزد‌ها مانند همیشه دارای اهمیت نیست.

انتخابات میان دوره کنگره به منظور انتخاب ۴۳۵ عضو مجلس نمایندگان، ۳۴ عضو از مجموع ۱۰۰ عضو مجلس سنا به همراه انتخاب تعدادی از فرمانداران و شهرداران آمریکا در ماه نوامبر برگزار می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *