تیم ملی خانه من است/ به خاطر نامزدم به کانادا رفتم

9:37 - 13 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۷۲۵۳
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
کاپیتان سابق تیم ملی بوکس گفت: تیم ملی بوکس خانه من است و هر وقت نیاز باشد با تمام وجود در خدمت بوکس ایران خواهم بود.

سالار غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرایط فعلی خود اظهار داشت: حدود ۲۰ روز است که در مسکو حضور دارم و با چند تن از قهرمانان بزرگ بوکس حرفه‌ای تمرین می‌کنم. چند روز را با «گیلرمو جونز» قهرمان پرآوازه wba کار کردم و تمرین در کنار او تجربه بسیار خوبی بود.

وی افزود: امروز یا فردا به ایران برمی‌گردم و بعد از مدتی راهی کانادا خواهم شد تا تمریناتم را با یک تیم کانادایی پیگیری کنم و همانطور که گفتم فعلا برنامه اصلی من حضور در لیگ بوکس کانادا است.

بوکسور سابق تیم ملی در خصوص این که در این مدت صحبت‌های زیادی در خصوص زندگی شخصی او مطرح شده است، تصریح کرد: برای اولین و آخرین بار است که این موضوع را می‌گویم و امیدوارم حس کنجکاوی برخی دوستان برطرف شود. نامزد من مقیم کشور دیگری است و من برای این که کنار او باشم، ترجیح می‌دهم در خارج از ایران بوکس خود را ادامه دهم.

غلامی در پاسخ به این سوال که آیا قصد بازگشت به تیم ملی را دارد، گفت: سالار غلامی یک ایرانی است و سال‌ها برای بوکس کشورش زحمت کشیده است. من تیم ملی بوکس را خانه خود می‌دانم و هر وقت که نیاز باشد با تمام وجود در خدمت کشورم خواهم بود. اگر هم کادر فنی بوکسوری بهتر از من پیدا کردند که برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *