رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فروش چندباره زمین یک اداره دولتی پس از جعل اسناد/ متهم در شهرقدس بازداشت شد

14:51 - 07 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۲۰۷۵
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری فرد کلاهبرداری که با جعل اسناد و مدارک، زمین یک اداره دولتی را به افراد مختلف در شهرستان قدس فروخته بود، خبر داد.

خبرگزاری میزان – سردار کیوان ظهیری بیان کرد: شکایات متعددی به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران مبنی بر اینکه، افرادی در سال 97، 4 هکتار معادل 40 هزار مترمربع زمین در شهرقدس را خریداری کردند که پس از گذشت مدتی، متوجه شدند زمین فروخته شده متعلق به یکی از ادارات دولتی شهرستان قدس است واصل شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در بررسی ها و تحقیقات اولیه ماموران پلیس آگاهی مشخص شد، ارزش فعلی زمین حدود 200 میلیارد تومان بود و متهم با جعل اسناد و مدارک، آن را به شکات فروخته که در این خصوص پرونده ای تشکیل و جهت رسیدگی به پلیس آگاهی ارجاع داده شده بود.

سردار ظهیری تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با شناسایی جاعل اسناد و مدارک با هماهنگی مقام قضائی، متهم را در شهرستان قدس دستگیر و به مرجع قضائی معرفی کردند.

بیشتربخوانید

کودک ربایی همراه با تهدید به قتل توسط همسر سابق شاکی/ متهمان در غرب کشور بازداشت شدند

وی افزود: با بررسی اسناد و مدارک موجود متهم مشخص شد وی همدستانی نیز دارد که تلاش برای شناسایی و دستگیری آنها نیز ادامه دارد.

به گفته سردار ظهیری، تاکنون 4 شاکی در این زمینه به پلیس آگاهی غرب استان تهران مراجعه کردند که اظهارات آنها اخذ و به همراه متهم به مرجع قضائی ارسال شد که به اتهام مشارکت در کلاهبرداری، با قرار وثیقه 200 میلیارد تومان راهی زندان شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: جعل اسناد شهرقدس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *