رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تقدیر نمایندگان استان خوزستان از سفر هجدهم وزیر بهداشت و درمان به استان خوزستان

18:40 - 11 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۷۱۸۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
مجمع نمایندگان استان خوزستان در پیامی از سفر هجدهم دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به استان خوزستان تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش گروه سیاسی به نقل از خانه ملت، مجمع نمایندگان استان خوزستان در پیامی از سفر هجدهم دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به استان خوزستان تقدیر و تشکر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

 

 
نشست اعضای فراکسیون مستقلین ولایی با حضور وزیر بهداشت

 

جناب آقای دکتر سید حسن هاشمی

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

 

در تاریخ سرزمین نامداران، مهد دلاوران و شهادتگاه برومندترین و شجاع‌ترین مردمان ؛ "خوزستان" ، نام شما نیز ماندگار خواهد شد. ماندگار خواهد ماند، بهواسطه خاطراتی که از اولین روزهای دفاع مقدس در جانتان جوانه زده و ریشه دوانده؛ و احترامی که برای شهیدان و جانبازان قائلید؛ و خدمت به مردم را نه کار، که وظیفه میدانید.

هفده  بار در دوران مسوولیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر این خاک پاک قدم گذاشته بودید؛ سفر پنج روزه اخیر اما رنگ‌ و عطری دیگر داشت؛ رنگ اخلاص و عطر ایثار. هفته دفاع مقدس بود و هنوز طنین گلولههای تکفیریان در گوشمان زنگ میزد که در راستای خدمت به مردم و توصیه مقام معظم رهبری جهت تداوم سفرهای استانی ،به خوزستان آمدید و آنچنان که از جهادگری نمونه انتظار میرود، بیش از هزار کیلومتر راه زمینی پیمودید، به شانزده شهر سر زدید و بیتکلف، به میان هموطنانتان، خصوصا مانند هر بار به  منزل شهدا و جانبازان و ایثارگران آمدید؛ به خانه شهید حادثه تروریستی اخیر، حسین منجزی رفتید؛ با معاونین خود در خوابگاه دانشجویی بیتوته کردید و از بیماران و مجروحان حمله تروریستی اهواز، عیادت نمودید؛ تا پاسی از شب با دقت و حساسیت به مشکلات رسیدگی نمودید ،پنجاه و یک پروژه بهداشتی و درمانی را در جای‌جای استان افتتاح کردید و یکی از مجهزترین بیمارستانهای کودکان منطقه و بیمارستان سوختگی  را به هم استانیهایمان هدیه دادید.

امید که این رفتار، حضور امید بخش در سختترین لحظات و شرایط استان و کمک به تقویت احساس امنیت عمومی ، مقارن با حادثه تروریستی ایادی خبیث استکبار ،که علی رغم ملاحظات امنیتی ، از مدت و‌ وسعت پوشش سفرتان نکاستید، الگویی شود برای همه دولتمردان و مسوولین.

توان ما اما در برابر خدماتی چنین بهنگام، در تاریخ این دیار، دعا است و سپاس ،مردمان صبور و مقاوم این استان با هر قومیتی قدردان زحمات شما هستند و خواهند بود، و امید داریم بارها و بارهای دیگر میزبان شما در خوزستان عزیز باشیم.

ایمان داریم که در درگاه الهی مأجور خواهید بود و نامتان ماندگار خواهد ماند در سرزمین نامداران؛ ایران اسلامی.

 

نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی

 

 
تقدیر ار وزیر بهداشت

 

پایان پیام/

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *