۲۵ دقیقه عملیات تعقیب و گریز در خیابان‌های پایتخت/سارقان حرفه‌ای با کلکسیونی از جرایم

23:00 - 11 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۷۱۲۸
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستکیری باند سارقان حرفه‌ای در شرق تهران خبر داد.

۲۵ دقیقه عملیات تعقیب و گریز در خیابان‌های پایتخت/سارقان حرفه‌ای با کلکسیونی از جرایم

سرهنگ کیوان ظهیری در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه اظهار داشت:چندی پیش مأموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ مشغول گشت زنی در خیابان ۱۵۶ تهرانپارس بودند دونفر در حال تخریب شیشه پراید سفید رنگ هستند. به محض وارد عمل شدن که دوسارق با دیدن مأموران پلیس سوار خودروی خد شده و بدون توجه به فرمان ایست مأموران قصد زیر کردن آن‌ها را داشتند.


وی ادامه داد:مأموران به مرگز پیام گزارش و عملیات تعقیب و گریز آغاز می‌شود. سارقان با سرعت زیاد ابتدا وارد مسیر جنوب به شمال اتوبان باقری شده و در ادامه وارد مسیرشمال به جنوب اتوبان باقری شده که د. رنهایت مأموران کلانتری پس از اینکه سارقان به دستور ایست پلیس توجه نکردند با شلیک ۱۸ گلوله هوایی و مستقیم لاستیک خودروی ۲۰۶ سارقان را مورد هدف قرار می‌دهند.


ظهیری گفت:با اینکه خودروی ۲۰۶ به صورتی که روی رینگ قرار گرفته بود سارقان به فرار خود ادامه دادند تا اینکه سرانجام بعد از ۲۵ دقیقه عملیات تعقیب و گریز خودروی سارقان متوقف شد. سارقان پس از اینکه خود را درمحاصره پلیس دیدند با مأموران درگیر شده و قصد فرار مجدد داشتند وحتی یک نفر از سارقان درهنگام فرار با مردم نیز درگیر شده که خوشبختانه درنهایت با سرعت عمل مأموران هر دو سارق دستگیر شدند.


رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اینکه هر دو متهم دستگیر شده از سارقان حرفه‌ای بودند ادامه داد:از خودروی ۲۰۶ سارقان چهار حلقه لاستیک، دو عدد ساب باکس، شش جفت باند و چند گوشی تلفن همراه ومقدار زیادی مواد مخدر کشف و ضبط شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *