رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دعوت از وزرای خارجه و اطلاعات و رئیس کل بانک مرکزی برای حضور در جلسه بررسی ابعاد CFC

13:29 - 11 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۷۰۳۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از وزرای امور خارجه و اطلاعات و همچنین رئیس کل بانک مرکزی جهت حضور در جلسه بررسی ابعاد لایحه «الحاق به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم» موسوم به CFT در مجلس دعوت به عمل آمده است.
دعوت از وزرای امور خارجه و وزیر اطلاعات برای حضور در جلسه بررسی ابعاد CFCحشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به جلسه روز یکشنبه هفته آینده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره بررسی ابعاد لایحه «الحاق به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم» موسوم به CFT در مجلس گفت: قرار است کمیسیون امنیت ملی ساعت ۷ صبح روز یکشنبه در محل صحن مجلس شورای اسلامی این جلسه را برگزار کند.

وی افزود: در این جلسه سعی می‌کنیم علاوه بر استماع نظرات نمایندگان موافق و مخالف از نظرات کارشناسان و صاحبنظران دانشگاهی هم بهره ببریم البته آن دسته از صاحب نظرانی که مخالف این لایحه هستند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: همچنین از نمایندگان دولت، وزیر امور خارجه، وزیر اطلاعات، رئیس کل بانک مرکزی و سرپرست وزارت اقتصاد و دارایی برای حضور در این جلسه دعوت به عمل می‌آید.

این نماینده مجلس تاکید کرد: به نظر می‌رسد موضوع لایحه «الحاق به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم» موسوم به CFTدر جلسه روز یکشنبه و پس از بررسی ابعاد این موضوع در دستور کار مجلس قرار گیرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *