صنعت قطعه‌سازی تانک در نیروی زمینی ارتقا یافته است

13:00 - 10 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۶۷۳۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: فعالیت های صورت گرفته در زمینه ارتقاء صنعت قطعه سازی تانک مناسب است و باید در این مسیر که نیاز به علم و فناوری به روز است از نخبگان دانشگاهی در کنار متخصصین نیروی زمینی ارتش استفاده شود.

صنعت قطعه‌سازی تانک در نیروی زمینی ارتقا یافته استبه گزارش گروه سیاسی ، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» در بازدید از کارخانجات تانک‌سازی شهرستان مسجدسلیمان اظهار کرد: اولویت کارخانجات تانک سازی نیروی زمینی ارتش دستیابی به خودکفایی در تولید و تعمیر قطعات مورد نیاز تانک‌های این نیرو است که حضور و فعالیت متخصصان در این صنعت گام های مهمی را برای نیرو زمینی ارتش به همراه داشته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه فرآیند فعالیت در کارخانجات تانک سازی بر پایه علم و فناوری طراحی شده است، ادامه داد: در کارخانجات تانک سازی نیروی زمینی ارتش علاوه بر متخصصان این نیرو از نخبگان علمی و متخصصان حوزه های دانش بنیان بهره گرفته می شود.

وی فعالیت های صورت گرفته در زمینه ارتقا صنعت قطعه سازی تانک در نیروی زمینی ارتش را مناسب ارزیابی کرد و یادآور شد: تمامی تجهیزات و ماشین آلات مورد استفاده در نیروی زمینی در حال حاضر با تکیه بر بومی سازی قطعات مصرفی اورهال شده اند و این در حالی است که مسیر انتخاب شده در قطعه سازی بسیار حائز اهمیت است و باید ادامه یابد.

امیر سرتیپ حیدری تاکید کرد: نیروی زمینی ارتش در حال حاضر به رشد و بالندگی مطلوبی در حوزه های صنعت قطعه سازی دست یافته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *