حرکت عجیب سرمربی سابق جودو/ پخش کردن شیرینی برای خودشیرینی!

10:01 - 10 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۶۶۲۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی سابق تیم ملی جودو روز گذشته حرکت عجیبی در وزارت ورزش انجام داد.

حرکت عجیب سرمربی سابق جودو/ پخش کردن شیرینی برای خودشیرینی!به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، بحث کنار رفتن مدیران ورزشی بازنشسته از فدراسیون‌ها بسیار داغ است و گفته می‌شود محمد درخشان رئیس فدراسیون جودو یکی از کسانی است که باید به زودی جای خود را به یک سرپرست دهد، اما این خبر بیشتر از هر شخص دیگری برای سرمربی سابق تیم ملی جودو لذت‌بخش بوده است.

سرمربی سابق تیم ملی جودو که نتایج بسیار ضعیفی در دوره هدایت تیم ملی کسب کرده بود و هر چند وقت یک بار با یک خبرنگار یا مسئولان وقت فدراسیون به مشکل می‌خورد، روز گذشته به علت شنیدن خبر کنار رفتن درخشان از جودو در وزارت ورزش شیرینی پخش کرد تا به این ترتیب شادی وصف ناپذیر خود از این اتفاق را بروز دهد!

جای تاسف است که ورزش ایران به روزی افتاده که برخی از پیشکسوتان و بزرگان یک رشته ورزشی المپیکی مثل جودو رفتار‌های بچه‌گانه و غیرحرفه‌ای از خود نشان می‌دهند. حتی اگر جدایی رئیس فدراسیون جودو قطعی هم شود احتمالش بسیار ضعیف است که سرپرست یا رئیس بعدی فدراسیون قصد استفاده از مربی علاقه‌مند به شیرینی را داشته باشد، چون کارنامه او بر همگان روشن است.

امیدواریم روزی برسد تا افرادی که خود را پیشکسوت و مو سفید ورزش می‌دانند به جای این کارها، کمی حرفه ای‌تر عمل کنند تا ورزش ایران در مسیر درست قرار بگیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *