برخورد با مسئول کارخانه‌ای که یک ماه از عرضه رب گوجه فرنگی اجتناب کرد/پلمب کارخانه متخلف عرضه رب گوجه فرنگی

15:28 - 08 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۶۲۴۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از برخورد با مخدوش سازی تاریخ تولید رب گوجه فرنگی توسط مسئولان یک کارخانه به اتهام گرانفروشی و اختفای کالا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با گزارش مردمی، تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی با همراهی اینجانب، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، کارشناسان و بازرسی شهرستان و نیز گرگان و رئیس پلیس اماکن عمومی از کارخانه بازرسی و مشاهده شد مسئولین کارخانه در حال پاک کردن تاریخ تولید و انقضاء و قیمت مصرف کننده رب‌های تولید ماه‌های قبل در انبار بودند.

وی افزود: در ادامه بررسی‌ها مشخص شد این کارخانه حدود یک ماه است که از عرضه محصولات خود خودداری کرده و در حال تغییر تاریخ تولید کالا‌ها بوده است.

رایگانی تصریح کرد: پس از تنطیم صورتجلسه انبار کارخانه تا تعین تکلیف و انجام تحقیقات بیشتر پلمب و پرونده تخلف اخفاء و امتناغ از عرضه و گرانفروشی برای مدیرعامل این کارخانه تشکیل شد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به اینکه در تماس‌های تلفنی بنکداران و خریداران کالا قیمت فروش توسط کارخانه حدودا ۱۲ هزار تومان اعلام شده، گفت: از انبار این کارخانه مقدار ۷۴ هزار و ۴۰۰ قوطی رب ۴۰۰ گرمی با قیمت قبلی ۳۵ هزار ریال، ۴۱۶ هزار و ۸۰ قوطی رب ۸۰۰ گرمی با قیمت قبلی ۷۵ و ۸۵ هزار ریال، یک هزار و ۳۰۴ قوطی رب ۴ کیلویی با قیمت ۳۲۰ هزار ریال کشف شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *