پر بازیگرترین فیلم سال ۹۷ در راه جشنواره فجر/بازگشت قدرتمندانه کمال تبریزی

9:20 - 08 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۶۰۶۴
فیلم سینمایی "ما همه با هم هستیم" تازه ترین ساخته کمال تبریزی این روزها آخرین مراحل از تدوین و جلوه های ویژه کامپیوتری را پشت سر گذاشته و به زودی آماده اکران می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "ما همه با هم هستیم" تازه ترین ساخته کمال تبریزی این روزها آخرین مراحل از تدوین و جلوه های ویژه کامپیوتری را پشت سر گذاشته و به زودی آماده اکران می شود.

تبریزی که چند سالی است از جشنواره فیلم فجر فاصله گرفته امسال با یک اثر نسبتاً کمدی وارد این عرصه شده و می خواهد با وجود نزدیک به سی بازیگر شانس خود را در کارزار جشنواره فیلم فجر بیازماید.

پر بازیگرترین فیلم سال ۹۷ در راه جشنواره فجر/بازگشت قدرتمندانه کمال تبریزی

فیلم جدید کمال تبریزی که به تهیه کنندگی رضا میرکریمی درباره سقوط یک هواپیماست. این فیلم به گفته سازندگان جلوه های ویژه بسیار سنگینی دارد.

این فیلم سینمایی که فیلمبرداری آن دو ماه و در نقاطی از تهران و قزوین انجام شده بود، از پربازیگرترین فیلم‌های سینمای ایران است.

"ما همه با هم هستیم" یک فیلم کمدی است که ماجرایی جذاب و البته کمدی درباره راز‌های مسافران یک هواپیمای درحال سقوط را روایت می‌کند و از آن به عنوان پربازیگرترین فیلم سینمای ایران یاد می‌شود.

پر بازیگرترین فیلم سال ۹۷ در راه جشنواره فجر/بازگشت قدرتمندانه کمال تبریزی

محمدرضا گلزار، مهران مدیری، مهناز افشار، لیلا حاتمی، ویشکا آسایش، جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، سروش صحت، حسن معجونی، مهران غفوریان، نادر فلاح، سیروس گرجستانی، علی شادمان، رضا ناجی، سیاوش چراغی پور، سام نوری، فرزین محدث، بهادر مالکی، یداله شادمانی، مهدی حسینی نیا، شیرین آقارضاکاشی، بهزاد قدیانلو، اشپیتیم آرفی، لیدا فتح اللهی، شیوا بلوچی و دانیال کاظمی بازیگران این فیلم هستند.

کمال تبریزی سال گذشته فیلم سینمایی "مارموز" با بازی حامد بهداد را تولید کرد که همچنان در صف اکران قرار دارد. این فیلم در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر اکران و به شدت مورد استقبال اهالی سینما و رسانه قرار گرفت. داستان زندگی شخصی به نام "قدرت" است که سودای رسیدن به قدرت را دارد.

پر بازیگرترین فیلم سال ۹۷ در راه جشنواره فجر/بازگشت قدرتمندانه کمال تبریزی

علاوه بر حامد بهداد، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، رضا ناجی، مانی حقیقی، محمد بحرانی، سیاوش چراغی پور، عیسی یوسفی پور، مرتضی زارع، بهزاد قدیانلو و  فرهاد معین زاده از جمله بازیگران مارموز هستند. پنج بازیگر از فیلم مارموز در فیلم ما همه با هم هستیم نیز به ایفای نقش پرداخته اند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *