دوشنبه، آغاز رقابت هوگوپوشان در لیگ برتر تکواندو

15:19 - 07 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۵۹۴۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
هفدهمین دوره لیگ برتر تکواندو "جام خلیج فارس" از روز دوشنبه( ۹ مهرماه) و با برگزاری دیدار‌های هفته اول و دوم در فدراسیون تکواندو کار خود را آغاز می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر جوانان و بزرگسالان مردان «جام خلیج فارس» "یادواره پانصد شهید تکواندو" از روز دوشنبه( ۹ مهرماه) با برگزاری ۲ هفته و حضور ۸ تیم در فدراسیون تکواندو آغاز می‌شود.

در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، لوازم خانگی کن، پاس قوامین، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، ملوان نداجا و صنعت مس کرمان حضور دارند.

بر اساس برنامه اعلامی از سوی سازمان لیگ، در هفته نخست و دیدار اول تیم دانشگاه آزاد اسلامی و صنعت مس کرمان به مصاف یکدیگر می‌روند و پس از آن دو تیم تعاونی انقلاب شهریار و ملوان نداجا رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. در سومین پیکار لوازم خانگی کن برابر شرکت پالایش نفت آبادان صف آرایی می‌کند. شهرداری ورامین و پاس قوامین نیز در دیدار چهارم این هفته با یکدیگر رقابت می‌کنند.

برنامه رقابت‌های هفته دوم به شرح ذیل است:

تیم دانشگاه آزاد اسلامی – تیم تعاونی انقلاب شهریار
تیم باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان – تیم شرکت پالایش نفت آبادان
تیم شهرداری ورامین – تیم ملوان نداجا
تیم لوازم خانگی کن – تیم پاس قوامین

گفتنی است؛ در شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری ورامین با سرمربیگری پیام خانلرخانی برای چهارمین مرتبه بر سکوی قهرمانی قرار گرفت، دانشگاه آزاد اسلامی با سرمربیگری سیدنعمت خلیفه به عنوان نایب قهرمانی رسید و لوازم خانگی کن با سرمربیگری محمدرضا زوار بر سکوی سومی ایستاد.

تیم‌های پاس قوامین، یاسین پیشرو قم، پالایش نفت آبادان، کلینیک بهبد کرج، لوازم ورزشی کوروش، هیات تکواندو شمال‎شرق، ملوان نداجا و تعاونی انقلاب شهریار به ترتیب در رده چهارم تا یازدهم قرار گرفتند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *