گیلان قهرمان مسابقات دارت ایران شد

12:18 - 26 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۷۷۵۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
هفدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که با حضور 174 ورزشکار در قالب 27 تیم به میزبانی شاهرود برگزار شد با قهرمانی تیم گیلان به پایان رسید.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، در این رقابت‌ها و در مجموع رده بندی تیمی بزرگسالان، گیلان با ۸۷ امتیاز قهرمان شد، خراسان رضوی با ۸۰ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و سمنان با ۷۵ امتیاز در ردیف سوم قرار گرفت.

در بخش انفرادی پارسا کاظمی از گیلان بر سکوی قهرمانی تکیه زد، احمد مرادی از قم در ردیف دوم ایستاد و مختار بهشتی از یزد و‌ محمدرضا ناظریه از سمنان مشترکا سوم شدند.

در بخش دوبل تیم سمنان متشکل از محمدرضا ناظریه و محمد امین کریم پور در جایگاه نخست ایستاد، تیم خراسان رضوی با حضور جواد بیات و صدرا بنایی نایب قهرمان شد و تیم اردبیل متشکل از رامین ناصری و علی نوروزی به همراه تیم گیلان به همراه اسماعیل عاشوری و سید حسین پیشوایی مشترکا در ردیف سوم قرار گرفتند.

اما در رده سنی جوانان و در بخش انفرادی سپنتا جهانگیر پور از اردبیل قهرمان شد، امیر علی علیزاده از گیلان در جایگاه دوم قرار گرفت و امیر علی یزدان پرست از خراسان شمالی و محمد حسین رجبی از گیلان بطور مشترک سوم شدند.

در بخش دوبل جوانان تیم یزد متشکل از عرفان مهر کیش و رامتین روشنایی به عنوان نخست رسید، تیم‌گیلان شامل امیر علی علیزاده و محمد حسین رجبی دوم شد و تیم آذربایجان شرقی متشکل از آرین سلامی و طاها احمدیان به همراه تیم تهران شامل علی ملکی و دانیال بساطی در ردیف سوم مشترک ایستادند.

در پایان این مسابقات تیم همدان به عنوان تیم اخلاق و تیم فارس به عنوان تیم توسعه در بخش جوانگرایی انتخاب شدند، صفر علی رحمتی از استان زنجان به عنوان مسن ترین و امیر علی خضراب با ۹ سال سن از بوشهر به عنوان کوچکترین شرکت کننده انتخاب شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *