گاو، گاوباز را زخمی کرد+تصاویر

9:30 - 07 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۵۷۵۸
در روز افتتاحیه مراسم سالیانه گاو بازی در اسپانیا، یکی از گاو بازان که در حال اجرای مراسم بود ناگهان با ضربه‌ی شاخ یک گاو به آسمان پرتاب و به شدت زخمی میشود.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، در روز افتتاحیه مراسم سالیانه گاو بازی در اسپانیا، یکی از گاو بازان که در حال اجرای مراسم بود ناگهان با ضربه‌ی شاخ یک گاو به آسمان پرتاب و به شدت زخمی می شود. این فرد که پارچه‌ای صورتی رنگ در دست داشت سعی داشت با تکان دادن آن هر چه بیشتر حیوان را تحریک کند تا مراسم را هیجان انگیز‌تر برگزار کند. این فرد ۲۸ ساله در حال اجرای مراسم بود که رفتار ناگهانی حیوان منجر به ترس و وحشت تماشاچیان شد. بعد از آنکه فرد گاو باز به زمین افتاد، دوباره مورد حمله آن حیوان قرار گرفت. حمله دوم باعث شد تا قسمتی از لباس فرد گاو باز به شاخ حیوان گیر کند و گاو او را با خود بر روی زمین بکشاند. به دنبال این اتفاق، خون شاخ‌های گاو را پوشانده بود و پشت حیوان هم به علت ضربه‌ی گاو باز دیگر زخمی و خونین شده بود.
 
مراسم گاو بازی در اسپانیا و زخمی شدن گاو باز+عکس
 
مراسم گاو بازی در اسپانیا و زخمی شدن گاو باز+عکس

مراسم گاو بازی در اسپانیا و زخمی شدن گاو باز+عکس
 
 

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *