گذشت از مهریه چهل میلیارد ریالی با تلاش شورای حل اختلاف استان یزد

9:17 - 22 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۲۹۶۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس اداره توسعه حل اختلاف استان یزد گفت: با بخشش چهل میلیارد ریالی شاکیه از حق قانونی خود در رابطه با پرونده مطالبه مهریه، یک زندانی دیگر از بند زندان آزاد شد.

خبرگزاری میزان- محمدرضا حداد گفت: با بخشش چهل میلیارد ریالی شاکیه از حق قانونی خود در رابطه با پرونده مطالبه مهریه، یک زندانی دیگر از بند زندان آزاد شد.

رئیس اداره توسعه حل اختلاف استان یزد اظهار کرد: در یک پرونده با موضوع مطالبه مهریه به تعداد 250 عدد سکه بهار آزادی که محکوم آن بدلیل عجز از پرداخت محکوم به از سال 99 در زندان بسر می برد سرانجام با تلاش و پیگیری مستمر اعضای شورای حل اختلاف مستقر در زندان و مددکاران زندان شاکیه تعداد 235 عدد سکه بهار آزادی از مهریه خود را گذشت تا یک زندانی دیگر پس از گذشت سه سال از زندان آزاد شود.

وی با اشاره به توان و ظرفیت شوراهای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها در ایجاد صلح و سازش تصریح کرد: شوراهای حل اختلاف مستقر در زندان با تلاش و مجاهدت توانسته اند بالغ بر 90درصد از پرونده های قابل سازش ارجاعی را به صلح و سازش برسانند.

رئیس اداره توسعه حل اختلاف استان یزد عنوان کرد: از کارکنان شورای حل اختلاف در زندان ها و بازداشتگاه های سراسر استان، مددکاران و صلح یاران که با شورا در جهت حل و فصل دعاوی زندانیان تلاش می کنند، تشکر می کنیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: یزد مهریه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *