نظام سلطه خط تجزیه و بحران و آشوب در ایران را در صدر برنامه‌های خود دارد

10:52 - 04 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۵۱۱۴
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز نظام سلطه خط تجزیه و بحران و آشوب در ایران را در صدر برنامه‌های خود دارد و تحریم اقتصادی را باهدف ایجاد نارضایتی و زمینه‌سازی بحران‌های داخلی در کشور انجام می‌دهند.
نظام سلطه خط تجزیه و بحران و آشوب در ایران را در صدر برنامه‌های خود داردبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در مراسم گرامیداشت شهدای حمله تروریستی اهواز که صبح امروز در مسجد ارک برگزارشد، گفت: این حادثه مردم ما راخشمگین کرد و چهره نظام سلطه و اربابان وطن فروشان جیره خوار رابرای عالمیان برملا کرد.

وی ادامه داد: هنوز کمی از انقلاب نگذشته بود که دشمن علاوه بر جنگ تبلیغاتی و تحریم اقتصادی، هشت سال جنگ را نیز ما تحمیل کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بابیان اینکه جنگ تحمیلی دو هدف داشت، افزود: یکی از اهداف دشمنان ازجنگ تحمیلی سقوط کامل نظام اسلامی بود، لذا دست نظام سلطه جهانی از آستین صدام برای مبارزه بااهداف و آرمان‌های نظام اسلامی بیرون آمد.

ذوالنور گفت: آنها نقشه تجزیه کشور را داشتند اتفاقی که در اهواز افتاد ریشه در گذشته دارد .

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز نظام سلطه خط تجزیه و بحران و آشوب در ایران را در صدر برنامه‌های خود دارد و تحریم اقتصادی را باهدف ایجاد نارضایتی و زمینه‌سازی بحران‌های داخلی در کشور انجام می‌دهند.

وی بااشاره به اینکه دشمنان نظام به این نتیجه رسیدند که باعملیات سخت نظامی نمی‌تواند مردم ایران را از پا درآورند، گفت:  بیشتر با تحریم اقتصادی و تبلیغات سوء در مقابله با ایران اقدام می‌کنند و تنها اقدامشان فقط انجام تهدید‌های نیمه سخت و تروریستی نیست.

ذوالنور یادآورشد: آن‌ها امروزه قصد دارند بانفوذ و اشاعه تفکر وهابیت و سلفیت به پشتوانه دلار‌های نفتی در نسل جوان، مشکل فکری ایجاد کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس افزود: در این راستا شاهد بودیم یکی از برادران تررویست ها در حمله تروریستی اهواز که به دست ماموران امنیتی به درک واصل شد، چندسال پیش به داعش پیوسته بود. لذا دشمنان اهل بیت و اسلام سالهاست روی جریان‌های تروریستی با فنداسیون وهابیت کار می‌کنند.

وی افزود: ترامپ در نطق‌های انتخاباتی خود داعش را محصول دولت‌های قبلی امریکا اعلام کرد. حتی برخی مقامات مسئول در امریکا اعلام کردند داعش را خودشان ساختند. طالبان را نیز مثلث شوم (امریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی) ساخته اند. جبهه النصره یک شاخه از طالبان است.

ذوالنور بیان کرد: امریکایی‌ها که ائتلاف دروغین ضد تروریسم شکل می‌دهند خودشان از بنیانگذاران این گروه‌ها هستند. قدرت‌های مستکبر واستعماری دنیا مردم جهان را با استاندارد دوگانه و شعار‌های دروغین جنگ شان با تروریسم و داعش تحمیق می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: هرجا داعش در تنگناقرار می‌گرفت هواپیما‌های امریکا ارتش سوریه و عراق را بمیاران می‌کردند و راه را برای داعش باز می‌کردند و بعد می‌گفتند اشتباه کردند.

وی اضافه کرد: آن‌ها با رسانه هایشان افکار عمومی دنیا را هدایت می‌کنند و با یکجانبه گرایی به جنگ دولت‌های مستقل که اهداف نامشروع ان‌ها رانمی پذیرند، می‌روند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به برخی مشکلات داخلی اقتصادی کشور گفت: آماده مناظره با هیئت رئیسه مجلس درباره نقش مجلس و وضع موجود اقتصادی و معیشتی هستم.

وی همچنین تاکیدکرد: دولتمردان برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی چه کرده اند؟ چرا باید مردم برای برخی سو تدبیری‌ها و سو مدیریت‌ها پاسخگو باشند، چرا دستور کار جلسات مجلس نباید مشکلی از مردم حل کند؟ کمیسیون‌های اقتصادی مجلس چه می‌کنند؟ مردم باید از بعضی از آقایان مطالبه گری کنند.

اتنهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *