شفر: هدف‌مان پیروزی در دربی است/ نمی‌توانیم در ۴-۳ هفته تیم درجه یکی درست کنیم

18:00 - 03 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۴۹۹۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید او و شاگرادنش به فکر شکست پرسپولیس در دربی تهران هستند.

به گزارش گروه ورزشی ، وینفرد شفر در حاشیه تمرین عصر امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران صحبت‌هایی به شرح زیر انجام داد:

*خوشحالم که در این دربی هستیم. برای این دیدار آماده می‌شویم تا بازی خوبی داشته باشیم، شاید هم بتوانیم ببریم. مشخص است که بازی راحتی نداریم، ولی هدف‌مان این است که بازی را ببریم.

*من مربی‌‌ای هستم که هیچوقت نمی‌ترسم، هیچوقت نگران بازی با السد نبودم و نگران دربی هم نیستم. ۵۰ هزار تماشاگر ما را حمایت می‌کنند و بیرون هم هوادارانی داریم. باید بجنگیم و با صد درصد وجود تلاش کنیم و ببینیم شرایط بازی چگونه می‌شود.

*ووریا در بازی با ذوب‌آهن به عنوان وینگر گل زد و بعد به تیم ملی دعوت شد. در اردوی آخر تیم ملی هم که حضور داشت مریض شد و چند روزی نتوانست بازی کند و برای دربی آماده می‌شود. باقری هم مریض شده است و باید ببینیم تا فردا وضعیتش به چه صورت می‌شود.

*بازیکنان زیادی به تیم ما اضافه شده‌اند و باید خودشان را کامل پیدا کنند، منچسترسیتی هم در ابتدای حضور گواردیولا که تغییرات زیادی داشت ابتدا در رده سوم و چهارم بود. ما نیاز به زمان داریم و با این تغییرات نمی‌توانیم در ۴-۳ هفته یک تیم درجه یک درست کنیم.

*دو سال با استقلال قرارداد دارم و تیم را قدم به قدم جلو می‌برم. ما تیم را جوان کردیم و طبیعی است که می‌خواهیم پنجشنبه برنده باشیم. نمی‌توانیم فقط با بازیکنان جوان به میدان برویم و ترکیبی از جوانان و باتجربه‌ها را به میدان می‌فرستیم و برای ساختن تیمی قوی در آینده کار می‌کنیم.

*من یک تیم جدید با بازیکنان جدید می‌سازم. من باید تیم را آماده کنم و می‌دانم که چه کاری باید انجام بدهم. نمی‌خواهم تیم خراب شود. بهترین کار را برای استقلال و هواداران آن انجام می‌دهم. بعداً در مورد این تیم می‌توانیم صحبت کنیم و می‌گوییم این تیم همان تیمی است که مربی در موردش می‌گفت.

*صیادمنش و آقایی مدتی از تیم دور بودند و به خاطر محرومیت در ۴-۳ بازی در کنار ما نبودند. بعد برای آنها تمرینات اختصاصی گذاشتیم. می‌خواهیم آنها را برای تیم اصلی آماده کنیم.

*هواداران استقلال می‌دانند که باید صبر کنند، می‌دانند که ما تیم جدیدی را می‌سازیم و می‌خواهیم بازیکنان در قالب تیمی قرار بگیرند. بحث شخص نیست. ما روی این موضوع کار می‌کنیم.

*ما بهترین هواداران آسیا را داریم. در مورد ۲۰ میلیون هوادار صحبت می‌کنیم، شاید ۵ نفر بگویند ما صبر نمی‌کنیم اما هواداران ما می‌دانند که ما داریم تلاش می‌کنیم و با صد درصد وجودمان به داخل زمین می‌رویم.

*اگر نتیجه دربی را می‌دانستم، جای دیگری می‌رفتم و پول خوبی درمی‌آوردم.

*برای دربی هم در مورد یکی دو پست باید به جمع‌بندی برسم که تا فردا در موردش تصمیم‌گیری می‌کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *