خاکسار و عباسعلی در دو راهی جوانان و بزرگسالان!

10:36 - 04 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۴۹۸۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
۲ ملی‌پوش باتجربه کاراته بانوان این روز‌ها در کش و قوس حضور در تمرینات جوانان و بزرگسالان هستند!

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته بانوان از چند روز قبل پیگیری شد و تیم کاراته جوانان هم مدتی است تمرینات خود را زیر نظر سمانه خوشقدم آغاز کرده و برای حضور در المپیک آرژانتین آماده می‌شود.

چندی پیش سرمربی تیم کاراته جوانان برای پر کردن خلاء بازی‌های تدارکاتی و نداشتن اردو‌های تدارکاتی بین‌المللی، درخواست حضور حمیده عباسعلی و طراوت خاکسار در اردوی تیم جوانان را داشت تا به این ترتیب دختران جوان کاراته از تجربیات این دو بانوی قهرمان استفاده کنند. از سوی دیگر تمرینات بزرگسالان هم در حال پیگیری است و به طور حتم ستاره موسوی سرمربی این تیم هم به حضور دو ملی‌پوش باتجربه خود نیاز دارد.

شنیده‌ها حاکی از این است که تا این لحظه خاکسار و عباسعلی تنها یک جلسه با تیم جوانان تمرین کردند و فعلا حضور آنها کنار شاگردان خوشقدم منتفی است.

اینکه اولویت با کدام تیم است و حضور خاکسار و عباسعلی در تمرینات کدام تیم به نفع مجموعه کاراته خواهد بود را بر عهده کارشناسان این رشته می‌گذاریم، اما سوال اینجاست که چرا هنوز تکلیف این موضوع به طور قطعی مشخص نشده است؟

بهتر است مسئولان فدراسیون کاراته با بررسی دقیق این موضوع و اینکه در حال حاضر کدام تیم در اولویت قرار دارد، شرایط را مدیریت کنند تا اختلافی بین سرمربیان دو تیم ایجاد نشود و از سوی دیگر خاکسار و عباسعلی بدون دغدغه تمرینات خود را پیگیری کنند.

شایان ذکر است المپیک جوانان آرژانتین ۱۴ مهر و رقابت‌های جهانی بزرگسالان اسپانیا ۱۴ آبان آغاز می‌شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *