دستگیری زن سارق، با ۶ شاکی

16:49 - 03 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۴۹۷۱
رئیس کلانتری ۱۷۲ حضرت عبدالعظیم (ع) از دستگیری زن سارق گوشی تلفن همراه خبر داد.

دستگیری زن سارق، با ۶ شاکی

سرهنگ میررضا بهرامی در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه اظهار داشت: با توجه به حضور شهروندان در شهرری و زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، امکان بروز سرقت و سوء استفاده فرصت طلبان نیز افزایش یافته و در این خصوص روز گذشته ماموران این کلانتری یک زن را به جرم سرقت از شهروندان دستگیر کردند.

وی در تشریح این خبر، افزود: با وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه از شهروندان خصوصا بانوان، در محدوده حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، پاکسازی و دستگیری متهم یا متهمان این پرونده در دستور کار ماموران قرار گرفت.

این مقام انتظامی، عنوان داشت: در تحقیقات و بررسی‌های انجام شده ردپای یک زن سارق در این سرقت‌ها مشاهده و ماموران پس از  تعقیب و مراقبت، موفق به شناسایی و دستگیری وی شدند.

رئیس کلانتری ۱۷۲، با اشاره به این که در هنگام دستگیری این زن، ۱۸ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه از میان وسایلش کشف شد، تصریح کرد: با کشف این اموال مسروقه متهم لب به اعتراف گشود و به جرم خود مبنی بر سرقت از زائران حرم در شهرری، اعتراف کرد.

سرهنگ بهرامی، بیان داشت: این متهم با تیغ زنی و جیب بری اقدام به سرقت تلفن همراه شهروندان خصوصا بانوان کرده بود که با شناسایی ۶ تن از شاکیان از آن‌ها برای بازپس گیری اموال  دعوت شد که به کلانتری مراجعه کنند. متهم با تکمیل پرونده برای بررسی‌های بیشتر به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شده و تلاش برای شناسایی مالباختگان همچنان ادامه دارد.


برچسب ها: پلیس سارق دستگیری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *