دستگاه قضا در مقابله با اخلال گران اقتصادی و مفسدان، ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد

11:48 - 03 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۴۸۳۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری قزوین گفت: دستگاه قضا در مقابله با اخلال گران اقتصادی و مفسدان ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد و اجازه نمی‌دهد آرامش و آسایش مردم فدای زیاد خواهی برخی شود.

دستگاه قضا در مقابله با اخلال گران اقتصادی و مفسدان ذره‌ای کوتاه نخواهد آمدبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین قدرتی در دیدار مردمی مسئولان قضایی که درمسجد چهارده معصوم (ع) برگزار شد، بیان داشت: ملت با بصیرت ایران، فشار‌ها و تحریم‌های چهل ساله دشمنان را تحمل کرده و از این مرحله نیز با اقتدار و سربلندی عبور خواهند کرد.

مقام ارشد قضایی استان قزوین تاکید کرد: امروزه دشمنان در پی ایجاد یک قحطی خودساخته دروغین در کشور هستند که متاسفانه برخی نیز در داخل با بی تدبیری به دشمنان کمک می‌کنند.

وی اظهار کرد: بخشی از این فشار اقتصادی به دلیل نقص قوانین و بی تدبیری عده‌ای از مدیران و تصمیم گیران است که موجب می‌شود فرصت طلبان و زیاده خواهان فرصت عرض اندام در جامعه را به دست آورند.

رییس کل دادگستری استان قزوین افزود: دستگاه قضا به فرموده مقام معظم رهبری در مقابله با اخلال گران و مفسدان ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد و اجازه نمی‌دهد آرامش و آسایش مردم فدای زیاد خواهی برخی شود.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی افزود: بهره گیری از نهضت عاشورا و قیام اباعبدالله الحسین علیه السلام برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و مدیریت جامعه بسیار کارگشا است و می‌تواند دستگاه‌های متولی و مجری را در این زمینه بسیار کمک کند.

وی بیان داشت: قیام امام حسین (ع) با انگیزه الهی برای اهداف مقدس از قبیل: حاکمیت ارزش‌ها، مبارزه با نفاق و دفاع از حقوق مردم صورت گرفت و پرچم این نهضت که از سال ۶۲ هجری به اهتزاز درآمده تا همیشه برافراشته خواهد ماند.

رییس کل دادگستری قزوین در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در قرن اخیر یکی از نمونه‌های بالندگی نهضت عاشورا است و نشان می‌دهد همچنان خون امام حسین (ع) تا تحویل پرچم کربلا به امام زمان (عج) در جوشش خواهد ماند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *