رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازدید مدیر پروژه صندوق جهانی سازمان ملل در سازمان زندان‌های کشور از زندان مرکزی مشهد/ تایید موفقیت آمیز بودن اقدامات انجام شده برای مبارزه با سل و ایدز

11:17 - 03 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۴۸۲۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیر پروژه صندوق جهانی سازمان ملل در سازمان زندان‌های کشور ضمن بازدید از زندان مرکزی مشهد اقدامات انجام شده برای مبارزه با سل و ایدز در زندان مرکزی مشهد را موفقیت آمیز دانست.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ها و اقدمات تامینی و تربیتی کشور، روز گذشته اسحاقی مدیر پروژه صندوق جهانی سازمان ملل در سازمان زندان‌های کشور و علیخواه مسئول بهداشت و درمان اداره کل زندان‌های استان از فعالیت‌های کلینیک مثلثی زندان مرکزی مشهد بازدید کردند.

اشجع مدیر زندان مرکزی مشهد هدف از این بازدید را نظارت بر روند اجرایی برنامه‌های کاهش آسیب رفتار‌های پرخطر، شناسایی و تشخیص بیماران مبتلا، جلوگیری از انتقال بیماری‌های پرخطر و درمان مناسب مبتلایان در زندان برشمرد.

همچنین مسئول بهداشت و درمان اداره کل زندان‌های استان گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد زندان‌های استان در ارتباط با بیماری‌های پرخطر ارایه کرد.

مدیر پروژه صندوق جهانی سازمان ملل در سازمان زندان‌های کشور نیز از فعالیت‌ها و بخش‌های مختلف کلینیک مثلثی و بهداشت و درمان زندان مشهد و واحد مراقبت سلامت بازدید کرد.

وی اقدامات صورت گرفته در مبارزه با سل و ایدز را در زندان مرکزی مشهد موفقیت آمیز دانست و اقدامات کلینیکی ارایه شده در واحد مراقبت سلامت زندان مشهد را در سطح کشور منحصر بفرد عنوان و بسیار ارزشمند توصیف کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *