رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ساماندهی واحد‌های تولیدی مجاور رودخانه "شاه چای" با هدف حفظ حقوق عامه

10:31 - 03 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۴۷۸۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قدس با اشاره به ساماندهی واحد‌های تولیدی مجاور رودخانه "شاه چای" در این شهرستان گفت: با ورود شورای حفظ حقوق بیت المال استان تهران ، تلاش می‌کنیم به جای تخریب واحد‌های تولیدی در این حوزه، از تعطیلی کارگاه‌ها در کنار این رودخانه جلوگیری کنیم.

مجید کاویانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، بیان داشت: در یکی ازشهرک‌های صنعتی در حوزه هفت جوی که دارای تعداد زیادی واحد‌های صنعتی است، اختلافی بین امور آب مبنی بر اینکه این شهرک‌ها در بستر رودخانه هستند وجود دارد.

وی گفت: در این باره شورای حفظ حقوق بیت المال تلاش می‌کند این شهرک‌های صنعتی ساماندهی شود و در این واحد‌ها کارگر‌های زیادی مشغول به کار هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قدس ادامه داد: متاسفانه مجوز‌هایی از سوی مسئولین صادر شده که این کارگاه‌ها در کنار رودخانه‌ها بنا شده است.

این مقام قضایی ادامه داد: تلاش می‌کنیم مجموعه‌هایی که در کنار رودخانه فعال هستند خودشان دست به کار شوند و هزینه‌های ساماندهی را با احداث دیوار‌ها که تحت نظارت امور آب استان تهران است، پرداخت کنند.

کاویانی تصریح کرد:در تلاش هستیم تا مجموعه‌های فعال در کنار رودخانه معروف به شاه چای را ساماندهی کنیم تا بجای تخریب واحد‌های تولیدی و بدون اینکه باری روی دوش دولت قرار بگیرد، از تعطیلی کارخانه‌ها جلوگیری شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قدس در پایان گفت: این اتفاق بیش از ۲ سال است که مطرح شده و در حال حاضر عملیات اجرایی در دست انجام است که در جلسه‌ای مقرر شد یک کارگروه با حضور معاونین و مسئولین ذیربط و مدیران شهرک صنعتی تشکیل و نقشه عملیاتی آن اجرا شود که امید است هر چه سریعتر این پروژه به انجام برسد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *