گوشمالی سخت، سیلی بسیار محکم، واکنش پشیمان‌کننده و ویران‌گر؛ تروریست‌ها منتظر باشند

9:11 - 03 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۴۷۵۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
طی روز‌های سپری شده از حمله تروریستی اهواز، مقامات نظامی کشورمان چندین بار در اظهارنظر‌های خود از انتقام سخت نیرو‌های مسلح صحبت کردند.
گوشمالی سختبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، ۴ روز از حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در اهواز که منجر به شهادت ۲۵ نفر و مجروحیت ۶۹ نفر از هموطنان‌مان شد می‌گذرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا روز گذشته (۲ مهر) در دیدار با جمعی از ورزشکاران مدال‌آور و غرورآفرین کشورمان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، حمله به افراد بی‌دفاع را کاری بزدلانه خواندند و گفتند: «کار شجاعانه از آنِ جوانان برومند کشور است که در میدان‌های علمی، دفاعی و ورزشی افتخارآفرین هستند. بر اساس گزارش‌ها این کار بزدلانه کار همان افرادی است که هر جا در سوریه و عراق گرفتار می‌شوند، امریکایی‌ها نجاتشان می‌دهند و دستشان در جیب سعودی و امارات عربی است. مطمئناً گوشمالی سختی به عوامل این اقدام خواهیم داد».

فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز طی روزهای گذشته، از انتقام سخت و خشن ایران از تروریست‌ها خبر داده بودند.

ریشه‌کنی پدیده نفرت‌انگیز
سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی که در خصوص حمله تروریستی اهواز صادر کرد، نوشت: به ملت بزرگ ایران اسلامی اطمینان می‌دهم که فرزندان آن‌ها در نیرو‌های مسلح، مصمم‌تر از گذشته تروریست‌ها و دنباله‌های آن‌ها را تحت تعقیب قرار داده و تا ریشه‌کنی این پدیده نفرت‌انگیز از پای نخواهد نشست.

سیلی بسیار محکم
سردار «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در همان شب وقوع حمله تروریستی در اهواز (۳۱ شهریور) گفت: «جدای از ۴ تروریستی که به سزای عمل خودشان رسیدند و به درک واصل شدند، حامیان اصلی این تروریست‌ها باید منتظر سیلی بسیار محکم ما در برابر این حرکت تروریستی باشند و ان‌شاالله به زودی اقدام خواهد شد».

واکنش پشیمان‌کننده و ویران‌گر
سردار «حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز اظهار کرد: قول می‌دهیم که واکنش ما به این ماجرا پشیمان کننده، ویران‌گر و نابودکننده باشد؛ هیچ کسی هرگز نمی‌تواند بر کودکان این سرزمین بتازد و به تمام کسانی که پشت این ماجرا هستند هشدار می‌دهیم. شما می‌دانید ما هم می‌دانیم، انتقام خواهیم گرفت.

جواب قاطع
امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش نیز در مراسم رونمایی از شش عنوان کتاب دفاع مقدس گفت: این ترور و حمله کور را محکوم می‌کنیم و قطعا جواب قاطعی به تروریست‌ها خواهیم داد.

انتقام مهلک و فراموش‌ناشدنی
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای که صادر کرد، آورد: بی‌شک ارتکاب این گونه جنایات خللی در عزم و اراده صادق و راسخ نظام و ملت ایران در پایبندی به آرمان‌های بلند انقلاب و شهیدان گرانقدر و تداوم مسیر افتخارآمیز آنان نخواهد داشت و به فضل الهی و با همت و غیرت نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور و اشراف و تسلط موجود بر عقبه‌ها و کانون‌های استقرار هدایتگران تروریست‌های خبیث و جنایتکار و بایاری خداوند متعال، در آینده نزدیک انتقام مهلک و فراموش ناشدنی از آن‌ها گرفته خواهد شد.

شب گذشته نیز وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از تعیین شناسایی تیم پنج‌نفره تروریستی وابسته به گروه‌های تجزیه‌طلب تکفیری و کشف خانه تیمی این تروریست‌ها و دستگیری ۲۲ نفر از عوامل پشتیبانی‌کننده و دخیل در حادثه اخیر اهواز خبر داد و اعلام کرد: به ملت شریف ایران اطمینان می‌دهیم که گروه‌های تروریست و عناصر وابسته به آن را در هر نقطه از منطقه و جهان تحت رصد و مورد مجازات قرار خواهیم داد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *