ترور کور اهواز ناشی از حماقت تروریست‌ها بود/ مسئولین بر هوشیاری خود بیفزایند

14:59 - 02 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۴۶۵۱
آیت‌الله مکارم‌شیرازی گفت: این ترور کور که نه قهرمانی بود، نه شجاعت و نه مبارزه، بلکه صددرصد ناشی از حماقت بود، به گونه‌ای شد که سبب نفرت عمومی همه مردم کشور بلکه همه ملت‌های آزاده جهان و مخصوصا اهالی شجاع و فداکار و باایمان خوزستان گشته است.
ترور کور اهواز ناشی از حماقت تروریست‌ها بود/ مسئولین بر هوشیاری خود بیفزایندبه گزارش گروه سیاسی ، آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی  امروز در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم، ضمن اعلام قرائت فاتحه برای شهدای حادثه اهواز، به قرائت بیانیه‌ای پرداخت که متن آن به شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه اسف بار حمله تروریستی در اهواز که منجر به شهادت گروهی از ارتشیان و سپاهیان عزیز و مردم عادی و حتی کودک خردسال و مجروح شدن عده بیشتری شد را به شدت محکوم می‌کنیم و امیدواریم با همت مسئولین، عوامل آن هرچه زودتر با پاسخ کوبنده به سزای اعمالشان برسند و این گروه‌های تروریستی را ریشه کن سازند.

این ترور کور که نه قهرمانی بود، نه شجاعت و نه مبارزه، بلکه صددرصد ناشی از حماقت بود، به گونه‌ای شد که سبب نفرت عمومی همه مردم کشور بلکه همه ملت‌های آزاده جهان و مخصوصا اهالی شجاع و فداکار و باایمان خوزستان گشته است.

شگفتی در اینجاست چگونه گروه‌های تروریستی اعلام می‌کنند عامل آن ما بودیم و این همه نفرت و ذلت را برای خود می‌خرند.

این حادثه اسف ناک نشان داد که همه مسئولین محترم باید بر هوشیاری خود بیفزایند و از تکرار آن به شدت جلوگیری کنند.

ما به همه خانواده‌هایی که عزیزان خود را در این حادثه از دست داده اند صمیمانه تسلیت گفته و شفای عاجل مجروحان را از خداوند مسئلت داریم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *