رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بحران سلامت روان دانشجویان در آمریکا

10:37 - 02 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۴۵۲۵
نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد، دانشگاه‌های آمریکا نیاز به یک رویکرد جمعی برای سلامت روان دانشجویان دارند.
بحران سلامت روان دانشجویان در آمریکابه گزارش گروه فضای مجازی ،نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد، دانشگاه‌ها نیاز به یک رویکرد جمعی برای سلامت روان دانشجویان دارند. کارکنان دانشگاه‌های برتر آمریکا می‌گویند: «به نظر می‌رسد ما به یک بحران واقعی برای سلامت روان دانشجویان رسیدیم».

گزارش سالانه مرکز بهداشت روان آمریکا نشان داد، تعداد دانشجویانی که به مراکز مشاوره مراجعه کرده‌اند از سال ۲۰۱۱-۲۰۱۰ تا سال ۲۰۱۷-۲۰۱۶ با ۶.۷ درصد رشد مواجه بوده است.برهمین اساس، تعداد دانشجویانی که قصد خودکشی داشته‌اند، از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷ از ۸ درصد به ۱۰ درصد افزایش یافته است.

کارشناسان می‌گویند: با توجه به تغییر مداوم شرایط اجتماعی و اقتصادی و دغدغه‌های بی‌شمار دانشجویان، اگر مراجعه به مشاوران افزایش نمی‌یافت، شاهد رشد چشمگیر خودکشی‌های دانشجویی بودیم. وزارت علوم آمریکا اعلام کرده است، خودکشی تنها مربوط به دانشجویان نمی‌شود؛ اما بیش از ۳ چهارم اختلالات روان در سن ۲۴ سالگی رخ می‌دهند و به همین دلیل دانشگاه‌ها از اهمیت ویژه‌ای در بهبود حال دانشجویان برخوردار هستند.
 
منبع: فارس
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *