جمهوری اسلامی ایران به امارات هشدار داد

13:39 - 01 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۴۳۱۷
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: به کاردار امارات هشدار داده شد حمایت آشکار از اقدامات تروریستی توسط افرادی که وابسته به مراکز رسمی اماراتی هستند منجر به ایجاد مسئولیت برای دولت امارات خواهد شد و بی تفاوتی در قبال آن قابل پذیرش نیست.
قاسمی: کاردار امارات به وزارت امور خارجه احضار شدبه گزارش گروه سیاسی ، بهرام قاسمی با اشاره به حمله تروریستی اهواز و احضار کاردار امارات به وزارت خارجه، بیان داشت: در پی سخنان سخیف یک مشاور سیاسی اماراتی در خصوص حادثه تروریستی اهواز، کاردار امارات عربی متحده امروز توسط رئیس اداره سیاسی ذیربط به وزارت امورخارجه احضار و اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به اظهارات غیر مسئولانه و موهن مشاور مذکور به وی ابلاغ شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: در این ملاقات به کاردار امارات هشدار داده شد حمایت آشکار از اقدامات تروریستی توسط افرادی که وابسته به مراکز رسمی اماراتی هستند منجر به ایجاد مسئولیت برای دولت امارات خواهد شد و بی تفاوتی در قبال آن قابل پذیرش نیست.
 


بی نام
|
-
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
دوتا ترقه توی امارات بترکه همشون فرار میکن به اروپا
مهرداد
|
-
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
ما ملت ایران سختی ها و فشارهای اقتصادی را شاید بتوانیم تحمل کنیم اما بی پاسخ گذاشتن حامیان عمل تروریستی اهواز را هرگز
ناشناس
|
-
|
۰۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
ترامپ گفته بود اگر از این ها حمایت نکنیم چند روزه رژیمهایشان سرنگون خواهد شد چون از خود اراده ای ندارند و فقط گاو شیر ده می باشند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *