هیچ استثنایی برای روسای بازنشسته فدراسیون‌ها وجود ندارد/ اگر ابهامات ورزش رفع نشود راه دیگری را انتخاب می‌کنیم

10:37 - 01 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۴۲۲۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: تا این لحظه امضایی برای استیضاح وزیر ورزش صورت نگرفته اما اگر این سوالات پاسخ داده نشود، احتمال دارد راه دیگری را انتخاب کنیم.

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص این که آیا قانون منع بکارگیری افراد بازنشسته برای همه روسای بازنشسته فدراسیون‌های ورزشی خواهد بود، اظهار داشت: این قانون تمام دستگاه‌هایی که از بودجه دولتی استفاده می‌کنند را شامل می‌شود. تنها نیروهای مسلح و ارگانهایی که تابع قوانین خاص خودشان هستند را شامل نخواهد شد.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود رئیس فدراسیون فوتبال به دنبال این است که شامل این قانون نشود،گفت: وقتی مجلس یک قانون را مطرح می‌کند، تمام روسای فدراسیون‌ها را شامل می‌شود و استثنایی در این خصوص وجود ندارد. تمام مدیرانی که بازنشسته هستند، باید کنار بروند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد وزیر ورزش تصریح کرد: اشکالاتی در برخی زمینه‌ها وجود دارد که باید برطرف شود. به طور مثال در صندوق حمایت از قهرمانان و مدال آوران گزینشی عمل شده و در مباحثی مثل بودجه و شرکت ساخت و ساز توسعه ورزشی هم سوال‌هایی مطرح است که باید پاسخ داده شود.

کوچکی نژاد در پاسخ به این سوال که اگر این ابهامات برطرف نشود چه اتفاقی رخ می‌دهد، اظهار داشت: اگر این سوالات پاسخ داده نشود، احتمال دارد راه دیگری را انتخاب کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *