رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

الان بهترین زمان برای جوانگرایی در تیم ملی بوکس است/ برای مدال گرفتن در رقابت‌های بین‌المللی باید لابی کرد!

8:33 - 01 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۴۰۲۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
کاپیتان تیم ملی بوکس گفت: بوکس یک مافیای بزرگ در دنیا دارد و برای مدال گرفتن در رقابت‌های بین المللی باید لابی کرد!

فعلا فقط تمرینات هوازی انجام میدهم/ برای مدال گرفتن در رقابتهای بین المللی باید لابی کرد!احسان روزبهانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود اظهار داشت: درد گردنم خیلی قدیمی بود و این اواخر به عصب دست چپم فشار وارد کرد و من هم همه کار برای درمان کردم و در آخر مجبور به انجام عمل جراحی شدم. الان شرایط بهتری دارم و خداراشکر دردم خیلی کمتر شده است.

وی با اشاره به این که تمرینات هوازی را شروع کرده است، افزود: از روز گذشته تمریناتم را کمی جدی‌تر شروع کردم و وقتی تمرین تیم ملی بوکس شروع شود، به اردو میروم و فقط تمرینات هوازی را انجام میدهم.

دارنده ۲ مدال برنز قهرمانی آسیا ادامه داد: اصولا تمریناتم را زیر نظر دکتر بهرامی انجام میدهم و البته مدتی اجازه نمی‌دادند با او کار کنم، اما مجددا کارم را با دکتر ادامه دادم و سعی میکنم برای رقابت‌های انتخابی المپیک که سال آینده برگزار خواهد شد، آماده شوم.

کاپیتان تیم ملی بوکس در خصوص این که آیا موافق جوانگرایی در تیم ملی است، گفت: الان بهترین زمان برای جوانگرایی است و شاید این کار در کوتاه مدت جواب ندهد، اما قطعا در بلندمدت برای بوکس ایران مفید خواهد بود.

روزبهانی در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می‌تواند بیشتر از دوره گذشته سهمیه المپیک بگیرد، اظهار داشت: کادرفنی و بوکسور‌های خوبی داریم، اما بوکس مافیایی است و برای مدال گرفتن در رقابت‌های بین المللی باید با فدراسیون جهانی لابی کرد!



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *