اختصاص شعب ویژه رسیدگی به پرونده‌های احتکار/ تشکیل چهار تیم گشت مشترک به منظور کنترل دقیق و مستمر بر بازار

11:52 - 31 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۳۹۶۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین در حاشیه سومین مرحله توزیع کالا‌های احتکار شده از تخصیص شعب ویژه رسیدگی به پرونده‌های احتکار و اختفا کالا در کمترین زمان ممکن خبر داد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، محمود احمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین در حاشیه سومین مرحله توزیع کالا‌های احتکار شده از تخصیص شعب ویژه رسیدگی به پرونده‌های احتکار و اختفا کالا در کمترین زمان ممکن خبر داد و اعلام کرد: کالا‌های احتکاری شامل لوازم خانگی، پروفیل، انواع مواد شوینده و مواد دخانی بوده‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین با اشاره به تخصیص ۲ شعبه ویژه رسیدگی به احتکار و اختفا کالا‌های کشف شده در استان قزوین، خاطرنشان کرد: رای پرونده‌های ارجاعی در کمترین زمان ممکن صادر و جهت توزیع نیز به سازمان صنعت، معدن و تجارت ارسال می‌شود.

احمدی افزود: از ابتدای امسال حدود چهار هزار و ۶۰۰ پرونده در حوزه‌های مختلف مورد رسیدگی قرار گرفته که حدود ۲۰۰ مورد آن مربوط به پرونده‌های حوزه کالا‌های قاچاق بوده است.

وی گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی با همکاری ادارات کل استاندارد، دامپزشکی، صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی روزانه چهار تیم گشت مشترک در سطح استان به مورد اجرا می‌گذارد.

احمدی در پایان با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی هم اکنون کنترل دقیق و مستمری بر بازار کالا دارند، از مردم استان قزوین خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف گزارش خود را به دستگاه‌های ذی ربط از جمله شماره تماس ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت و سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی اطلاع دهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *