از اعلام نرخ بلیت هواپیما برای ایام اربعین تا بررسی قیمت نفت در بازارهای جهانی / هنوز نرخ تضمینی گندم اعلام نشده است

13:03 - 30 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۳۷۶۲
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان در هفته‌ای که گذشت اخباری در خصوص میزان بارندگی، واردات کالا‌های غیرضروری، قیمت محصولات مختلف در بازار، زمان اعلام نرخ خرید تضمینی گندم و صحبت کارشناسان در خصوص بازار مسکن منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، در هفته‌ای که گذشت اخباری در خصوص میزان بارندگی، واردات کالا‌های غیرضروری، قیمت محصولات مختلف در بازار، زمان اعلام نرخ خرید تضمینی گندم و صحبت کارشناسان در خصوص بازار مسکن منتشر کرده است.

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نرخ پرواز شرکت‌های هواپیمایی داخلی به عتبات عالیات در ایام اربعین را بین ۲ میلیون و ۴۰۰ تا ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

رئیس بنیاد توانمندی سازی گندمکاران با بیان اینکه هنوز نرخ خرید تضمینی گندم اعلام نشده عنوان کرد: رقم پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی هزار و ۵۸۷ تومان است و هنوز هیچ مصوبه‌ای در این خصوص ابلاغ نشده است.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان ظروف آلومینیوم با بیان اینکه قیمت مواد اولیه ۱۵۰ درصد افزایش قیمت داشته است، گفت: ابتدای سال قیمت هر کیلوگرم آلومینیوم ۱۱ تا ۱۲ هزار تومان به فروش می‌رسید در حالی که اکنون این رقم به ۳۰ تا ۳۱ هزار تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی اتوبوسرانی با اشاره به اینکه هنوز تصمیمی برای افزایش نرخ بلیت اتوبوس در ایام اربعین گرفته نشده، گفت: ناوگان جاده‌ای با ۱۶ هزار و ۵۰۰ اتوبوس متولی جابجایی مسافران در ایام اربعین است.

بررسی قیمت نفت در بازار‌های جهانی طی هفته گذشته میلادی نشان می‌دهد هر بشکه نفت برنت افزایش ۰.۷۵ دلاری، نفت خام افزایش ۱.۲۷ دلاری و نفت اوپک افزایش ۲.۲۹ دلاری داشته است.

دبیر انجمن تولیدکنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی با بیان اینکه آزاد سازی سقف رقابت محصولات پتروشیمی دلالان را حذف نمی‌کند، گفت: ۹۰ درصد تولیدکنندگان آب معدنی سهیمه‌ای در بورس ندارند.

با شروع ایام محرم متولیان هئیت‌ها و تکایا در تلاش برای تهیه نذری برای عزاداران حسینی هستند که تهیه اقلام برای غذای نذری بسته به نوع غذا، اقلام سهمیه هیات و یا بانی مجالس عزای حسینی متفاوت است.

گمرک جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد ورود ارز، طلا و طلای خام به کشور بدون محدودیت امکان پذیر است.

بررسی بارش در ۶ حوضه آبریز اصلی نشان می‌دهد که در دو حوضه آبریز دریای خزر و دریاچه ارومیه روند بارش نسبت به سال گذشته مثبت ارزیابی شده است.

یک کارشناس اقتصادی گفت: متقاضیان مسکن قدرت خرید کافی برای خرید ندارند و وام‌هایی هم که برای آن‌ها تخصیص داده می‌شود کفاف خرید مسکن را نمی‌دهد.

بخشنامه پیمان سپاری ارزی از سوی دولت منتقدان و طرفدارانی دارد که نسبت به این بخشنامه نظرات مختلفی دارند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد استان‌های فارس با ۹۰ دشت، بیشترین دشت‌های ممنوعه و ممنوعه بحرانی را به خود اختصاص داده است.

آخرین آمار‌ها نشان می‌دهد که رقم بدهی خارجی در ۴ ماهه ابتدایی سال به رقم ۱۰ هزار و ۶۶۸ میلیون دلار رسیده است.

براساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری با تغییر ساعت رسمی کشور، ساعت پرواز‌ها تغییر نمی‌کند و پرواز‌ها طبق برنامه و زمان درج شده در بلیت انجام می‌شود.

بررسی ها نشان می دهد شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات اولین هفته شهریور ماه با رشد ۲۲۷۶ واحدی در پنج روز کاری به کانال ۱۵۷ هزار و ۳۳۷ واحدی رسید.

 

پرونده میزان از واردات کالاهای غیرضروری

واردات شکلات ۴۶ میلیاردی شد

خروج ۳ میلیون دلار ارز از کشور برای واردات روغن پالم

واردات بیش از ۲ میلیون دلار بلندگوی خودرو

واردات کالسکه به کشور ۱۴ میلیاردی شد+ جدول

۸۷ تن آب پنیر به کشور وارد شد

بسته های اقتصادی

بسته اقتصادی میزان از بازار در روز شنبه ۹۷/۰۶/۲۴

بسته اقتصادی میزان از بازار در روز یکشنبه ۹۷/۰۶/۲۵

بسته اقتصادی میزان از بازار در روز دوشنبه ۹۷/۰۶/۲۶

بسته اقتصادی میزان از بازار در روز سه‌شنبه ۹۷/۰۶/۲۷



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *