توزیع ۱۵ تن گوشت منجمد در راستای نظارت بر اجرای صحیح توزیع کالا / ضرورت اطلاع رسانی روزانه قیمت کالا‌های مصرفی از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان

11:00 - 30 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۳۶۴۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل تعزیرات استان تهران گفت: طی روز‌های گذشته و در راستای نظارت بر اجرای صحیح توزیع کالا، ۱۵ تن گوشت منجمد مکشوفه با نصب بنر بین مردم توزیع شد و پرونده آن نیز در حال بررسی است.

محمدعلی اسفنانی مدیرکل تعزیرات استان تهران در گفت‌وگو با گروه حقوقی و قضایی ، طی روزهای گذشته و در راستای نظارت بر اجرای صحیح توزیع کالا، ۱۵ تن گوشت منجمد مکشوفه با نصب بنر بین مردم توزیع شد و پرونده آن نیز در حال بررسی است.

مدیرکل تعزیرات استان تهران ضمن اشاره به گرانی‌های اخیر در بازار و سردرگمی مردم  از قیمت واقعی کالاها اظهار کرد: برای مقابله با اوضاع به وجود آمده آنچه به تعزیرات مرتبط است انجام شده و به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستیم.

اسفنانی ادامه داد: طی ماههای اخیر مقرر شده بود سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان سامانه‌ای را در درون سامانه ۱۲۴ راه اندازی کند که قیمت همه کالاهای مصرفی را بتوان به روز در آن مشاهده کرد.

وی بیان داشت: اگر این سامانه راه اندازی شود مردم در صورت برخورد با گرانی و مراجعه به این سایت با قیمت به روز کالاها آشنا خواهند شد و می‌توانند در صورت مشاهده تخلف با ارائه مستندات لازم شکایات خود را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات اطلاع بدهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *