برپایی نماز جماعت ظهر تاسوعا و عاشورا در ۲۳۵۱ امامزاده / حضور دسته‌های عزاداری در بقاع متبرکه

8:00 - 28 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۳۳۴۲
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه به تشریح برنامه‌های روز تاسوعا و عاشورا در امامزادگان و بقاع متبرکه کشور پرداخت.

برپایی نماز جماعت ظهر تاسوعا و عاشورا در ۲۳۵۱ امامزاده / حضور دسته‌های عزاداری در بقاع متبرکه

به گزارش گروه جامعه ، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل؛ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره برگزاری برنامه‌های تاسوعا و عاشورا در بقاع متبرکه و امامزادگان کشور اظهار کرد: مهمترین برنامه روز تاسوعا و عاشورا حضور دسته‌های عزاداری در امامزادگان و بقاع متبرکه و اقامه نماز ظهر و عصر خواهد بود.

وی گفت: در این روز دسته‌های عزادارای برای عرض تسلیت به فرزندان اهل‌بیت (ع) از نقاط مختلف شهر‌ها به سمت ۲ هزار و ۳۵۱ امامزاده حرکت می‌کنند و عزاداری در امامزاده‌ها انجام می‌گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف تاکید کرد: نکته مهم برپایی نماز جماعت ظهر و عصر روز تاسوعا و عاشورا است؛ با همکاری هیئات مذهبی و هیئت امنای امامزادگان نماز جماعتی با شکوه برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام عادل تقویت باور‌های دینی و تبیین قیام عاشورا در بین عموم مردم، تبیین جایگاه حکومت اسلامی و نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی، ایجاد بصیرت عاشورایی با استفاده از بیانات مقام معظم رهبری و امام راحل و بیان صحیح وقایع نهضت حسینی و روشنگری نسبت به خرافات و انحرافات را از اهداف طرح سوگواره بصیرت عاشورایی عنوان کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *