رکورد شکنی شاخص بورس ادامه دارد/ بازار در اختیار تک سهم‌ها +نمودار

9:35 - 30 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۳۲۲۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات اولین هفته شهریور ماه با رشد ۲۲۷۶ واحدی در پنج روز کاری به کانال ۱۵۷ هزار و ۳۳۷ واحدی رسید.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، بازار سهام در آستانه تعطیلات تقویمی هفته گذشته در حالی همچنان شاهد معاملاتی پرحجم و گردش نقدینگی مناسب در بازار سهام بود که در اغلب نمادهای معاملاتی فرصت جمع‌آوری سهام برای حقیقی‌ها فراهم شد.
 
هرچند نماگرهای منتخب بورس تهران در آخرین روز کاری قرمزپوش به تعطیلات رفتند اما با سبزپوش ماندن شاخص کل هموزن نوید بازاری صعودی را در نخستین روز هفته معاملاتی آینده داد، بازاری که با وجود عرضه‌های مداوم حقوقی‌ها اما همچنان میزبان نقدینگی‌های جدید برای جمع‌آوری سهم‌های ارزنده است.

در این میان شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در بیست و چهارمین روز شهریور ماه با روند مثبت ۴۲۰۸ واحدی معاملات خود را آغاز کرد و در کانال ۱۵۹ هزار و ۸۹ واحدی متوقف شد که که این رقم بیشترین میزان رشد طی هفته گذشته بوده است.

به علاوه در بیست و پنجمین روز از شهریور با اُفت ۲۴۰۸ واحدی به پله ۱۵۵ هزار و ۷۱۰ واحدی صعود کرد

این در حالی است که در روز دوشنبه، بیست و ششمین روز شهریور ماه شاخص با رشد ۲۳۶۱ واحدی به ارتفاع ۱۵۸ هزار و ۷۲ واحدی اوج گرفت.

شاخص بورس در بیست و هفتمین روز شهریور ماه با روند نزولی ۷۳۴ واحد به پله ۱۵۷ هزار و ۳۳۷ واحدی رسید و در نهایت در روز چهارشنبه نیز به علت تعطیلی معامله‌ای در بازار بورس انجام نشد.

بر این اساس روند صعودی شاخص و توقف در نیمه کانال ۱۵۷ هزار واحدی در هفته گذشته حاکی از رشد تک سهم‌های گروه خودرویی، بانکی، کامپیوتری، نفتی در تالار بورس بوده است.
 
جمعه///+نمودار


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *