انفجار ورزشگاه آزادی پس از کامبک تاریخی/ برانکو نیمه نهایی آسیا را از دست داد + تصاویر

18:33 - 26 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۳۱۰۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دیدار ۲ تیم پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در نهایت با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید.

سکوت سنگین در ورزشگاه آزادی پس از گل الدحیل/ برانکو مشکی‌پوش شد + عکسبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

این دیدار در حالی در جریان است که حواشی را به همراه داشته است.

*پیش از آغاز بازی هواداران پرسپولیس موج مکزییکی زیبایی در ورزشگاه شکل دادند و پرچم بزرگ پرسپولیس را نیز به نمایش گذاشتند.

حاشیه

*ورزشگاه آزادی هنوز به صورت کامل پر نشده و سکوهای پشت دروازه طبقه بالا و پایین همچنان خالی است.

*کامبیز دیرباز، مازیار فلاحی، وحید قلیچ، سیامک نعمتی و ابراهیم شکوری در جایگاه ویژه نظاره‌گر این بازی هستند.

سکوت سنگین در ورزشگاه آزادی پس از گل الدحیل/ برانکو مشکی‌پوش شد + عکس

*یکی از نکات جالب توجه در نیمکت تیم فوتبال پرسپولیس حضور برانکو با پیراهن مشکی است. این مربی به دلیل احترام به ایام محرم حسینی پیراهن مشکی برتن کرده است.

*زمانی که کمال کامیابی‌نیا با خطای بازیکن الدحیل به زمین افتاد، معلول سرمربی این تیم بطری آب را از روی زمین برداشت و به کامیابی‌نیا تعارف کرد.

*زمانی که داور مسابقه روی خطای محمد انصاری به او کارت زرد داد اعضای نیمکت‌نشین الدحیل و خصوصا سرمربی این تیم به شدت به داور اعتراض کردند و به سمت او رفتند.

*پس از اینکه الدحیل گل اول خود را به تیم پرسپولیس زد هواداران این تیم دست از تشویق کشیدند و تمام ورزشگاه غرق در سکوت شد.

*با هر سوتی که داور علیه پرسپولیس می‌زند برانکو ایوانکوویچ به شدت به داور اعتراض می‌کند.

*پس از اینکه سیدجلال حسینی گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند تماشاگران از شدت خوشحالی سروصدای عجیبی ایجاد کردند و امیدواری به اردوی پرسپولیسی‌ها برگشت. همچنین پس از این گل احمد نوراللهی از بازیکنان خواست که بازی را سریع شروع کنند.

*با اعلام مسئولان بیش از ۶۱ هزار هوادار در ورزشگاه هستند.

*پس از گل دوم و سوم که با فاصله زمانی کم اتفاق افتاد روی قسمتی از سکوها برخی از هواداران آتش روشن کردند که سریع خاموش شد.

*پس از گل سوم پرسپولیس چند هوادار از شدت خوشحالی از حال رفتند.

*در دقیقه 96 برانکو ایوانکوویچ با اعتراض شدیدی که به داور کرد از سوی او کارت قرمز گرفت و به این ترتیب بازی بعدی تیمش را از در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از دست داد.

*پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی هواداران پرسپولیس جو بی‌نظیری در ورزشگاه آزادی درست کردند و با بازیکنان تیم‌شان به خوشحالی پرداختند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *