۸۸ مددجوی استان قم با دریافت مرخصی پایان حبس از زندان آزاد شدند

11:24 - 29 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۳۰۴۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در بازدید قضات اجرای احکام کیفری در معیت معاون دادستان قضات دادگاه کیفری دو در معیت رئیس دادگاه کیفری دو، ۸۸ نفر از مددجویان زندان مرکزی و اردوگاه قم با دریافت مرخصی پایان حبس از زندان آزاد شدند.

۸۸ مددجوی استان قم با دریافت مرخصی پایان حبس از زندان آزاد شدندیونس داودی معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از صدور مرخصی پایان حبس برای ۸۸ زندانی استان قم خبر داد.

وی در این رابطه اظهار کرد: مجموعه قضات اجرای احکام کیفری به صورت پیوسته و هفتگی در معیت معاون دادستان در زندان مرکزی حاضر و نسبت به رفع مشکلات و پاسخ به درخواست‌های زندانیان اقدام می‌کنند.

این مقام قضایی ادامه داد: حسب هماهنگی‌های به عمل آمده در مورخ ۲۰ /۶/ ۹۷ قضات اجرای احکام کیفری در معیت معاون دادستان همراه با قضات دادگاه کیفری دو در معیت رئیس دادگاه کیفری دو از زندان مرکزی بازدید به عمل آوردند.

وی تصریح کرد: این ارتباط و هماهنگی نقش بسزایی در کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها داشته و نوید بخش جامعه‌ای امن و به دور از تنش و جرم خواهد بود، چرا که این همکاری زندان را به ندامتگاهی کارآمد تبدیل خواهد کرد که مجرمین از گذشته خود نادم و پس از اصلاح اصولی به آغوش جامعه بازگردند.

داوودی افزود: در جریان این بازدید زندانیان به تفکیک به قضات مربوطه در اجرای احکام و کیفری دو مراجعه و مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کردند و دستورات مقتضی نیز صادر گردید که در این بین پس از بررسی حسن اخلاق و کسب امتیازات لازم و بررسی سوابق کیفری، ۸۸ نفر از زندانیان زندان مرکزی و اردوگاه با اعطای مرخصی پایان حبس آزاد شدند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *