نظارت بر عرضه و قیمت گوشت قرمز در ایام محرم/ پیگیری و اعلام جرم نسبت به اشخاص حقوقی که فرار مالیاتی داشتند

6:00 - 27 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۲۷۵۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب نهاوند ضمن تاکید بر نظارت بر نابسامانی اقتصادی گفت: از بانک‌ها لیست اشخاص حقوقی اخذ کننده تسهیلات کلان استعلام شد و به اداره ثبت شرکت‌ها اعلام شده است تا مشخص گردد کدام یک از شرکت‌ها صوری بوده و صرفا جهت اخذ تسهیلات اقدام به ثبت شرکت کرده‌اند.

سید هادی مصطفوی دادستان عمومی و انقلاب نهاوند از توابع استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، با اشاره به نظارت بر عرضه و قیمت گوشت قرمز در ایام محرم گفت: مقرر گردید اموال ناشی از احتکار که حکم آن از سوی تعزیرات صادر شده است با نظارت اصناف به چرخه اقتصادی بازگشته و در اختیار عموم قرار گیرد.

وی ادامه داد: همچنین به بانک‌ها دستور داده شد برای حمایت از تولیدکننگان و در اجرای بند و تبصره ۱۶ قانون بودجه جهت عدم احتساب جریمه در صورت پرداخت معوقات تا پایان شهریور مهلت لازم داده شود.

مصطفوی گفت: به سازمان امور مالیاتی جهت پیگیری و اعلام جرم نسبت به اشخاص حقوقی که فرار مالیاتی دارند دستورات لازم ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: از بانک‌ها لیست اشخاص حقوقی اخذ کننده تسهیلات کلان استعلام شد و به اداره ثبت شرکت‌ها اعلام شده است تا مشخص گردد کدام یک از شرکت‌ها صوری بوده و اساسا فعالیت نداشته‌اند و صرفا جهت اخذ تسهیلات اقدام به ثبت شرکت کرده‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *