رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اجرای ۲ هزار برنامه ویژه هفته دفاع مقدس توسط سپاه استان تهران

14:03 - 25 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۲۷۲۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون هماهنگ‌کننده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران از اجرای ۲ هزار برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

اجرای ۲ هزار برنامه ویژه هفته دفاع مقدس توسط سپاه استان تهرانبه گزارش گروه سیاسی ، سرهنگ دامغانی در نشست خبری اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس باعث شد تا فرهنگ مقاومت به سایر کشور‌ها انتقال یابد؛ در واقع ایستادگی مردم در کشور‌های منطقه در مقابل استکبار، درس گرفته از فرهنگ دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه در شرایط اقتصادی امروز نیازمند روحیه جهادی، سبک زندگی و مدیریتی دوران دفاع مقدس هستیم، افزود: در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص)، سپاه استان تهران از نهم شهریور که آغاز این رزمایش بوده تاکنون در قالب خدمت‌رسانی، ۳۴۱ گروه جهادی فعالیت خود را در مناطق محروم آغاز کردند که در این گروه‌ها، ۵ هزار و ۸۵۶ فعالیت دارند؛ از این تعداد ۴ هزار و ۲۱۱ نفر آقا و یک هزار و ۶۴۵ نفر هم خانم هستند.

دامغانی در ادامه با بیان اینکه در مدت یادشده به ۶ هزار و ۳۱۵ نفر خدمات پزشکی در قالب ویزیت عمومی، دندانپزشکی، بینایی‌سنجی و ... ارائه شده، بیان داشت: در خصوص خدمات عمرانی نیز در این مدت ۴۱۵ پروژه را به اتمام رسانده‌ایم. در هفته دفاع مقدس نیز ۹۸ پروژه عمرانی افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی ضمن اشاره به نمایش اقتدار توسط ۳۰ گردان بیت المقدس در آخرین روز از هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس امسال در مجموع بیش از ۸۰ عنوان برنامه در قالب ۲ هزار برنامه در سطح نواحی سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران برگزار خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *