رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مصدومیت پایم طوری است که نمی‌توانم راه بروم/ جواب «واخائف» را داخل قفس می‌دهم

0:28 - 26 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۲۷۰۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
فایتر کشورمان گفت: متاسفانه مصدومیت پای من به طوری است که نمی‌توانم راه بروم و وضعیت حضورم در مبارزه بعدی مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، امیر علی‌اکبری فایتر نام آشنای کشورمان دومین مبارزه خود در سازمان ACB را با پیروزی مقابل دنیل اوملیاژک پشت سر گذاشت، اما این دیدار مصدومیت‌هایی هم برای امیر به همراه داشت. گفت‌وگوی علی‌اکبری با خبرنگار میزان در خصوص این مبارزه و حواشی پیرامون آن را در ادامه می‌خوانید:

*مبارزه سختی با دنیل اوملیاژک داشتی، در خصوص این دیدار صحبت کن.

دیدار سخت و نفس‌گیری بود و از قبل پیش‌بینی می‌کردم کار سختی مقابل این فایتر لهستانی داشته باشم. او هیچ وقت ناک‌اوت نشده بود و به همین دلیل فکر می‌کردم که این مبارزه ۳ راند طول بکشد.

*ضربات زیادی به او زدی، چرا حریف لهستانی ناک اوت نشد؟
 
شاید ۵۰ مشت مستقیم به صورت او زدم، اما انگار سر و بدن دنیل اوملیاژک آهنی بود. در مجموع مبارزه با فایتر‌های چپ گارد بسیار دشوار است و خوشحالم که توانستم در این دیدار سخت پیروز شوم.

*پس از مسابقه عکسی از تو منتشر شد که وضعیت مناسبی نداشتی، در این خصوص صحبت کن.

برخی‌ها فکر می‌کنند آمدن در رشته ما کار راحتی است، اما من که این مبارزه را بردم به این وضعیت دچار شدم. وقتی حریق قلدر باشد، قطعا ضربات سنگینی به شما وارد می‌کند و این مصدومیت‌ها هم در ورزش‌های داخل قفس طبیعی است.
مصدومیت پایم طوری است که نمی‌توانم راه بروم/ جواب «واخائف» را داخل قفس می‌دهم

*آیا مصدومیت پای تو جدی است؟

متاسفانه عضله ساق پای چپم پاره شده است و نمی‌توانم راه بروم. البته وضعیت دنده‌ام رو به بهبود است، اما هنوز آسیب دیدگی پای من برطرف نشده و مشخص نیست به مبارزه بعدی برسم یا نه.

*آیا پایت نیاز به جراحی دارد؟

فکر نمی‌کنم نیازی به جراحی داشته باشم، اما احتمال دارد روند درمانی طول بکشد. به احتمال فراوان امروز (دوشنبه) مشخص می‌شود که چند وقت نمی‌توانم مبارزه کنم.

*آیا مبارزه بعدی برای کسب کمربند قهرمانی است؟

فکر می‌کنم باید آبان ماه و در مسکو با واخائف که کمربند قهرمانی جهان را دارد مبارزه کنم و در صورت پیروزی، این کمربند برای من خواهد شد. فعلا که شرایط حضورم در این مبارزه مشخص نیست.

*شنیده‌ها حاکی از این است واخائف از سازمان ACB درخواست کرده مبارزه با تو را هرچه سریع‌تر برگزار کنند تا تو در شرایط ایده‌آل نباشی؟

بله این موضوع را من هم شنیده‌ام. به هر حال روس‌ها مسئول برگزاری این رقابت‌ها هستند و طبیعی است هوای فایتر خودشان را بیشتر داشته باشند، اما اگر به این مبارزه نرسم، درخواست تعویق مباره را می‌دهم، چون نمی‌خواهم با آمادگی نصف و نیمه به مصاف این فایتر بروم.

*داستان رجزخوانی واخائف برای تو چه بود؟

او از فرصت استفاده کرد و برای اینکه بیشتر دیده شود برای من کُری خواند، اما جوابش باشد داخل قفس!

*اگر درخواست تعویق مبارزه را بدهی آیا مسئولان برگزاری مسابقات موافقت می‌کنند؟


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *