بازی‌های آسیایی برای من تمام شد/ در فینال رقابت‌های جهانی منتظر «دی ویت» هستم

8:32 - 26 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۲۶۶۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ملی‌پوش جودوی ایران گفت: همه چیز را در خصوص بازی‌های آسیایی به دست فراموشی سپردم و این رقابت‌ها برای من تمام شد.

سعید مولایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرایط آمادگی خود پیش از رقابت‌های جهانی باکو اظهار داشت: پس از بازی‌های آسیایی جاکارتا و با یکی، دو روز استراحت تمریناتم را پیگیری کردم و از نظر بدنی در فرم ایده‌آلی هستم. من و سایر جودوکاران به مدال و جایزه فکر نمی‌کنیم و دنبال بهترین عملکرد هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که پس از اتفافات بازی‌های آسیایی آیا به شرایط روحی مناسب رسیده است، تصریح کرد: وقتی از سکوی مدال پایین آمدم، همه چیز را در خصوص بازی‌های آسیایی به دست فراموشی سپردم و این رقابت‌ها برای من تمام شد. من همیشه به نیمه پُر لیوان نگاه می‌کنم و جاکارتا تجربه خوبی بود تا علاوه بر کسب مدال، نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنم.

دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی ادامه داد: در رقابت‌های جهانی باکو دنبال ارائه مبارزات باکیفیت هستم تا سطح فنی خودم را ثابت کنم. تیم خوب و آماده‌ای داریم که می‌توانیم در جهانی باکو عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

مولایی در پایان خاطرنشان کرد: «فرانک دی ویت» جودوکار هلندی که در رنکینگ جهانی پس از من در رتبه دوم قرار دارد، مهمترین رقیبم در میدان جهانی است و احتمال فراوان در فینال باید با هم مسابقه دهیم. امیدوارم روز مسابقه در شرایط خوبی باشم و بتوانم به راحتی رو تاتامی مبارزه کنم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *