گزارش ESPN از عملکرد شاگردان کی‌روش مقابل انگلیس/ ایران باید دلش را به دریا بزند

17:00 - 01 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۲۴۷۲۵
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
سایت «ESPN» در گزارشی ضمن اشاره به ترکیب عجیب ایران در بازی با انگلیس، مدعی شد تیم ایران باید در 2 دیدار آینده دست از بازی محتاطانه بردارد.

خبرگزاری میزان - تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته(دوشنبه) در نخستین دیدار خود از دور گروهی جام جهانی 2022 با نتیجه 6 بر 2 مغلوب انگلیس شد، اما پس از پایان این دیدار و جدا از نتیجه کسب شده بسیاری از کارشناسان به ترکیب ابتدایی کی‌روش و چینش بازیکنان انتقاد کردند.

از همین رو سایت «ESPN» در گزارشی ضمن اشاره به ترکیب عجیب ایران در بازی با انگلیس، مدعی شد تیم ایران باید دست از بازی محتاطانه بردارد و در 2 دیدار آینده مقابل ولز و آمریکا دلش را به دیا بزند و تهاجمی بازی کند.

*در این گزارش آمده است:

کی‌روش از ابتدا از ریسک استفاده از مهاجم ستاره خود، یعنی سردار آزمون خودداری کرد، در حالی که علیرضا جهانبخش، وینگر کلیدی خود را در نیمه دوم که و پس از افزایش اختلاف بیرون آورد.

اگر ایران اکنون ولز و آمریکا را شکست دهد ممکن است به مرحله بعد راه پیدا کند. کاری که ایران اکنون باید انجام دهد این است که در برابر ولز و سپس آمریکا، ماجراجویی و باور به خود را بیشتر نشان دهد.

مهدی طارمی که تنها در این فصل 5 گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است، این را ثابت کرد و با زدن 2 گل به دفاع انگلیس نگرانی زیادی وارد کرد.

اگر جهانبخش، آزمون و شاید حتی سامان قدوس، کریم انصاری فرد و مهدی ترابی در ترکیب حضور داشته باشند، تیم ایران هجومی خواهد بود که برای دو حریف بعدی خود انواع و اقسام مشکلات را ایجاد می‌کند.

کی‌روش پس از سال‌ها تجربه مدیریتی، روش‌های عمل‌گرایانه‌اش را تغییر نخواهد داد و این خوب است. شاید این یک برنامه بود که ایران در مقابل انگلیس بیسار محتاط و با قوای کم حاضر شود.

تیم ملی ایران اکنون باید با بردن بازی از حریفان خود در دو بازی بعدی، کمی به خود اعتقاد داشته باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *