کشف کشتار الاغ و برچسب‌های گوشت برزیلی در یک منزل مسکونی در گرگان/ پرونده قضایی تشکیل شد

9:33 - 25 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۲۳۱۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
پرونده تخلف کشتار الاغ در حالی در دادسرای گرگان در حال بررسی است که دادستان بار‌ها اعلام کرده است به پرونده‌هایی که با سلامت و امنیت مردم سروکار دارد با جدیت و قاطعیت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، ۲۲ شهریور ماه سال جاری، طی گزارش مردمی مبنی بر کشتار الاغ در یک منزل مسکونی در شهر گرگان فلکه باهنر ، بازرسین به منطقه اعزام و پس از بررسی و مشاهده خونآبه در جدول خیابان با دامپزشکی و نیروی انتظامی هماهنگی‌های لازم بعمل می‌آید.

در ادامه مجوز ورود به منزل از دادستان گرگان اخذ شد که فرد متخلف پس از آگاهی از محل متواری می‌شود و همسرش نیز از باز کردن درب ممانعت به عمل آورد.
 
در نهایت مامورین بنابر حکم قضایی، به باز کردن درب اقدام و با الاغ کشتار شده مواجه می‌شوند و طی هماهنگی با ماموران شهرداری، نسبت به اعزام ماشین و مامور جهت انتقال و دفن در منطقه توسکستان محل دپوی نخاله با نظارت دامپزشکی اقدام می‌شود.
 
بنابراین گزارش، برچسب‌های مرتبط با گوشت‌های برزیلی در محل کشتار الاغ کشف شده است.
 
با ورود مدعی العموم پرونده از طریق دامپزشکی و نیروی انتظامی پس از صورتجلسه به دادستانی گرگان ارسال شد.

بنابراین گزارش، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار حقوقی و قضایی از صدور  دستور دستگیری متهم خبر داد و گفت: اطمینان می‌دهیم در پرونده‌هایی که با سلامت و امنیت مردم سروکار دارد با جدیت و قاطعیت ورود خواهیم کرد.
 
حجت الاسلام و المسلمین سید رضا سید حسینی افزود: برخلاف آنچه که در فضای مجازی منتشر شده، فرد متخلف مغازه کبابی ندارد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *