اعلام لیست تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برای حضور در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی

14:47 - 30 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۲۲۸۶۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران فردا (سه‌شنبه) با 14 بازیکن راهی شهر لاهور میزبان لیگ ملت‌های منطقه مرکزی آسیا می‌شود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال لیگ ملت‌های منطقه مرکزی آسیا از سوم تا هشتم آذرماه با حضور پنج تیم پاکستان، ایران، بنگلادش، افغانستان و سری‌لانکا به میزبانی شهر لاهور پاکستان برگزار خواهد شد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان 2023 آماده می‌کند، به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت‌ها شرکت می‌کند و این تیم ساعت 18:40 دقیقه روز سه‌شنبه یکم آذرماه از طریق فروردگاه امام خمینی (ره) راهی لاهور می‌شود.

ملی‌پوشان نوجوان کشورمان ابتدا به فرودگاه دبی پرواز می‌کنند و پس از حدود هفت ساعت توقف در این فرودگاه به سمت لاهور پاکستان پرواز خواهند کرد تا ساعت هشت روز چهارشنبه دوم آذرماه وارد این شهر شوند و در هتل رامادا اسکان یابند.

مهدی جلوه (کاپیتان)، طاها بهبودنیا، عمران گوگ‌جیلی، امیرعلی دولتی، امیرمحمد گل‌زاده، پوریا حسین خان‌زاده، امید سقلی، محمدرضا آل‌جلیل، سید متین حسینی، فربد حق‌شناس، آرین محمودی‌نژاد، سید مرتضی طباطبایی، ابوالفضل مهدیان و سام مرادی 14 بازیکن اعزامی ایران به این رقابت‌ها هستند.

امیر خوش‌خبر به عنوان سرپرست، محمد وکیلی (سرمربی)، حسام الدین ناییج و امان نظرزادقلی دوجی (کمک مربیان)، محمد معین وکیلی (آنالیزور) و محمد مهدی آذرمهری (تراپیست) ملی پوشان را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

همچنین مسعود یزدان‌پناه به عنوان ناظر فنی، مرتضی افجه‌ای مسئول VIS و محمدرضا آقایی به عنوان داور، در این رقابت‌ها حضور دارند.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در روزهای اول، سوم، چهارم و پنجم این مسابقات به ترتیب به مصاف افغانستان، سری‌لانکا، بنگلادش و پاکستان می‌رود.

این مسابقات در یک گروه برگزار می‌شود و پس از پایان مرحله مقدماتی تیم‌های اول و دوم جدول به دیدار نهایی و سوم و چهارم به دیدار رده‌بندی صعود می‌کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *