افزایش چهار درصدی ثبت شرکت‌ در استان/ تاکنون ۱۴۶ اظهارنامه کارت بازرگانی به ثبت رسیده است

10:04 - 24 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۲۲۷۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران با بیان اینکه ثبت شرکت‌ در استان رشد چهار درصدی داشته است گفت: از مهرماه سال ۱۳۱۲ تاکنون ۵۹ هزار و ۷۲۲ شرکت و ۶ هزار و ۷۴۴ موسسه غیرتجاری در استان مازندران به ثبت رسیده است.

افزایش چهار درصدی ثبت شرکت‌ در استان/تاکنون ۱۴۶ اظهارنامه کارت بازرگانی به ثبت رسیده استمحمد حسن بهادر مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از افزایش چهار درصدی ثبت شرکت‌ در این استان خبر داد و گفت: از مهرماه سال ۱۳۱۲ تاکنون ۵۹ هزار و ۷۲۲ شرکت و ۶ هزار و ۷۴۴ موسسه غیرتجاری در استان مازندران به ثبت رسیده که تا به امروز از ۱۵ هزار و ۷۲۱ شرکت تعاونی، ۹۹۰ مورد و از ۲۸ هزار و ۶۹۹ شرکت سهامی خاص، یک هزار و ۱۳۵ مورد و از ۱۵ هزار و ۱۱۵ شرکت با مسئولیت محدود ۷۳۸ شرکت و از مجموع ۶ هزار و ۶۶۱ موسسه ۸۳ مورد منحل شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مازندران افزود: پرونده ۱۴ شرکت سهامی عام و ۵۶ شرکت تضامنی و ۹۵ شرکت از نوع نسبی، مختلط سهامی و غیرسهامی و تعاونی و سهامی عام نیز هم اکنون در استان مازندران مفتوح می‌باشد.

بهادر تصریح کرد: بیشترین موضوع فعالیت شرکت‌ها مرتبط با بحث خدماتی و ساختمانی و امورات تبعی آن موضوعات حقوقی نیز عمده فعالیت موسسات ثبت شده در استان است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران همچنین از ثبت ۱۴۶ اظهارنامه کارت بازرگانی و پلمب ۴ هزار و ۴۷۸ دفاتر روزنامه و کل شرکت‌ها و ثبت تغییرات ۹ هزار و ۱۷۸ شرکت در این مدت خبر داد.

وی در پایان گفت: از سال ۹۲ تاکنون کلیه ثبت تاسیس و تغییرات شرک بصورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام و در حال حاضر نیز پیشخوان ادارات ثبت و میزخدمت در منازل و شرکت‌ها برده شده است و پیشگیری از جعل و تخلفات، نظارت برخط و ایجاد تسهیل و تسریع در ارائه خدمت متقاضیان را از اهم دستاور‌ها و نتایج حاصله این سامانه برشمرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *