انگلیس؛ سومین کشور چاق اروپا

15:54 - 21 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۱۸۶۱
براساس تازه‌ترین بیانیه منتشر شده از سوی سازمان جهانی بهداشت، انگلیس، سومین کشور چاق اروپا است که کودکان آن بیش از بزرگسالان درگیر اضافه‌وزن هستند.
انگلیس؛ سومین کشور چاق اروپابه گزارش گروه فضای مجازی به نقل از گاردین، براساس تازه‌ترین بیانیه منتشر شده از سوی سازمان جهانی بهداشت، انگلیس، سومین کشور چاق اروپا است که کودکان آن بیش از بزرگسالان درگیر اضافه‌وزن هستند.

بررسی انجام شده روی ۵۳ کشور جهان حاکی از آن است که سبک زندگی ناسالم موجب تشدید بحران چاقی در انگلیس شده است.نتایج بررسی‌های متعدد محققان سازمان جهانی بهداشت نشان داده است، میزان مصرف مواد الکلی در انگلیس در بالاترین سطح در میان کشور‌های اروپایی قرار دارد.

این بررسی که هر سه سال صورت می‌گیرد و نتایج آن منتشر می‌شود حکایت از افزایش مداوم چاقی در میان کودکان و بزرگسالان انگلیسی دارد.براساس داده‌های موجود، حدود ۲۸ درصد از تمام بزرگسالان انگلیسی دچار چاقی مفرط هستند و این آمار بدون نظر گفتن افراد دچار اضافه‌وزن ارائه شده است.

کارشناسان هشدار می‌دهند، ادامه روند چاقی در انگلیس با مشکلات بهداشت و سلامت متعددی همراه خواهد بود که نسل‌های بعدی را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد و به طور کل سلامت جامعه آینده این کشور را به خطر می‌اندازد.
 
منبع: فارس
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *