رئيس كل دادگستری استان اصفهان: كاركنان اداره تعزيرات، سربازان عرصه مبارزه با اخلال‌گران و سوداگران نظام اقتصادی كشور هستند

10:50 - 26 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۷۸۶۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئيس كل دادگستری استان اصفهان گفت: كاركنان اداره تعزيرات سربازان عرصه مبارزه با اخلال‌گران و سوداگران نظام اقتصادی كشور هستند.

خبرگزاری میزان – جلسه شورای قضايی استان اصفهان به ميزبانی اداره کل تعزيرات حكومتی استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمين جعفری رئيس كل دادگستری استان اصفهان عملكرد اداره تعزيرات استان در شناسايی و برخورد با متخلفان عرصه اقتصاد را رضايت‌بخش توصيف و تصريح كرد: حساسيت و اهميت كار اداره تعزيرات در مبارزه با احتکار، گران‌فروشی و قاچاق در شرايط خاص اقتصادی بيشتر به ‌نظر می‌رسد و اداره تعزيرات استان با كار جهادی كاركنان و مديريت فعال، در حد قابل قبول به اهداف اين ماموريت مهم دست يافته است؛ گرچه تا رسیدن به عملکرد مطلوب فاصله دارد.

وی افزود: رشد آماری فعاليت‌ها و دستاوردهای اداره كل تعزيرات حكومتی استان در سال جاری، نسبت به سنوات قبل، بيانگر مسير صحيحی است كه اين اداره كل در پيش گرفته و با تقويت و حمايت بيشتر اين نهاد، می‌توان شاهد نتايج مهم تر و مؤثرتری بود.

بیشتربخوانید

دستور رئیس کل دادگستری اصفهان برای دستگیری عوامل شهادت ۲ مدافع امنیت در این استان

رئيس دستگاه قضايی استان با اشاره به برخی از مشكلات اداره كل تعزيرات حكومتی استان اصفهان، اظهار کرد: بخش زيادی از افزايش كيفيت فعاليت اداره كل تعزيرات حكومتی استان در گرو تقويت اين اداره از حيث فضای فيزيكی و اداری، وسايل نقليه و تامين بودجه برای انجام برنامه‌ها و فعاليت‌های آن است.

وی افزود: با حسن توجه و همكاری استانداری و پيگيری‌های بيشتر در سطح ملی بتوان بخش زيادی از مشكلات اين اداره كل را حل كرد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمين جعفری كاركنان اداره تعزيرات را سربازان عرصه مبارزه با اخلال‌گران و سوداگران نظام اقتصادی كشور معرفي كرد و برطرف شدن بخشی از مشكلات معيشتی مردم را در گرو تقويت همه جانبه به منظور عملكرد بهتر اين اداره دانست.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *